هلاکت ۲۷ داعشی در استان الانبار عراق

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۳۵۴۲
هلاکت ۲۷ داعشی در استان الانبار عراق
ارتش عراق با حمایت نیروهای بسیج مردمی دست کم 27 داعشی را در استان الانبار در غرب این کشور به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، یک منبع پلیس عراق اعلام کرد نیروهای امنیتی با پشتیبانی بسیج مردم و نیروهای سنی موسوم به شورای بیداری توانستند منطقه الروفه در حومه شهر الکرمه در غرب استان الانبار را از اشغال عناصر داعش آزاد کنند .

منبع پلیس افزود نیروهای امنیتی و مردمی عراق در درگیری با عناصر داعش در منطقه الروفه دستکم 14 تن از آنان را هلاکت رساندند و هفت خودروی تروریست ها را منهدم کردند .

 منابع عراقی تاکید کرده‌اند نیروهای امنیتی با پشتیبانی مبارزان سنی توانستند حمله نظامی عناصر داعش را به شهر حبانیه در 30 کیلومتری شرق الرمادی دفع کنند .

این منبع افزود 13 داعشی در درگیری با نیروهای امنیتی عراق در منطقه حبانیه کشته و شماری دیگر زخمی شدند و چهار تن از اعضای داعش هم به اسارت ارتش عراق در آمدند .

منابع عراقی افزودند در درگیری های مناطق الروفه و حبانیه به نیروهای امنیتی ، بسیج مردمی و مبارزان سنی عراق تلفاتی وارد نشد .

درگیری های شدید نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی عشایر سنی و نیروهای بسیج مردمی با عناصر داعش در استان الانبار با هدف پاکسازی شهرها و شهرک های این استان از تروریست های مسلح تکفیری همچنان ادامه دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز