پیشنهادات آخر هفته برنا؛

تعطیلات خوش بگذره

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۶:۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۹۱۳۶۱
تعطیلات خوش بگذره
برای این آخر هفته شما هم چند پیشنهاد داریم تا شاید باعث شود از آخر هفته خود بهتر بهره ببرید.

پیشنهادات گروه آخر هفته به این شرح است:

برو نمایش؛ سه جلسه تراپی

photo_report26566

دوستداران تیاتر را دعوت می کنیم به تماشای نمایشی دیدنی به نام «سه جلسه تراپی»... این نمایش که اقتباسی آزاد است از داستان «میمون شیناگاوا» هاروکی موراکامی، نوشته ای است از نغمه ثمینی و با کارگردانی افسانه ماهیان هر شب ساعت 19:00 به مدت 70 دقیقه در تالار چهارسو روی صحنه می رود. اگر اهل تیاتر هستید، حتما «سه جلسه تراپی» را ببینید. این نمایش وقتی اولین بار در جشواره تیاتر فجر اجرا شد، تحسین منتقدین را به همراه داشت.

برو سینما؛ نهنگ عنبر

نهنگ عنبر

نمی دانیم با فیلم کمدی رابطه خوبی دارید یا نه؟ نمی دانیم سلیقه شما به فیلم های گیشه ای می خورد یا آثار جشنواره پسند؟ با سلیقه سینمایی شما آشنایی نداریم اما با این وجود با خیال راحت شما را دعوت می کنیم به تماشای فیلم نهنگ عنبر... آخرین ساخته سامان مقدم با بازی رضا عطاران فیلم کمدی خوش ساختی است که با وجود گاف های فنی، ارزش دیدن دارد.

چه آنهایی که دوستدار سینمای جدی هستند و چه طرفداران فیلم های سینمای بدنه از این فیلم لذت می برند. عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، رضا ناجی، هانیه توسلی، امیرحسین رستمی، علی قربان زاده و نادر سلیمانی بازیگران این فیلم سامان مقدم هستند.

سری به سایت های سینمایی بزنید و با اطلاع از سینماهایی  که متعلق به حوزه هنری نیستند (!) و نهنگ عنبر را اکران کرده اند، به تماشای این فیلم  بروید. «نهنگ عنبر» روایتی از چند دهه زندگی ارژنگ صنوبر است که رضا عطاران با 5 گریم متفاوت نقش او را بازی می کند. این فیلم به دلیل حساسیت هایی که ایجاد می کرد، در جشنواره فیلم فجر اکران نشد چون نمایش این فیلم در جشنواره، احتمال داشت مانع اکران نهنگ عنبر شود!

برو کنسرت؛ فریدون آسرایی

DSC_0120

 علاقه مندان کنسرت را هم دعوت می کنیم با خرید بلیت کنسرت فریدون آسرایی به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروند. فریدون آسرایی پنج شنبه 21 خرداد در دو سانس، ساعت 18:00 و ساعت 21:00 برای دوستداران خود می خواند. آسرایی که طرفداران خاص خودش را دارد، ترانه های آلبوم عشق یعنی را هم در این کنسرت اجرا خواهد کرد.

 دوستداران موسیقی می توانند این پنج شنبه خود را به کنسرت فریدون اختصاص بدهند و از کارهای جدید و قدیمی این خواننده موسیقی پاپ لذت ببرند. فریدون عادت جالبی دارد و در اجراهای زنده خود حاضرین در کنسرت را به همخوانی کارهای قدیمی اش دعوت می کند و همین کار به کنسرت های او هیجان و شوری چند برابر می بخشد. شما می توانید همین حالا بلیت کنسرت فریدون آسرایی به شکل نیم بها از طریق نت برگ تهیه کنید.

برو پارک؛ پارک اندیشه

20140919210903_33649008

پایین تر از پل سیدخندان در خیابان شریعتی پارک جمع و جوری قرار دارد به نام پارک اندیشه که فرهنگسرای اندیشه را هم در دل خود جای داده است.

شما می توانید این هفته بعدازظهر پنج شنبه یا جمعه همراه با خانواده سری به پارک اندیشه بزنید و ضمن استفاده از برنامه های فرهنگی فرهنگسرای اندیشه که معمولا آخر هفته ها حداقل یکی دو برنامه متنوع دارد،  از فضای سبز پارک اندیشه لذت ببرید. بچه ها می توانند در این پارک از فضای مخصوصی که برای بازی کودکان در نظر گرفته شده، استفاده کنند. در این پارک میز پینگ پنگ هم هست و اگر پایه بازی باشید، می توانید تنیس روی میز در فضای آزاد را هم تجربه کنید. معمولا بازارچه های کوچکی هم کنار این پارک برپا می شود که امکان خرید خوراکی های سنتی و صنایع دستی را به شما می دهد. حالا که در فصل امتحانات مدارس هستیم و اغلب خانواده ها امکان این را ندارند که از صبح تا شب بیرون از خانه باشند، می توان غروب و نزدیکی های تاریکی هوا به پارک اندیشه رفت و ساعتی در این فضای سبز مرکز شهر سرگرم شد. کنار پارک اندیشه مرکز خرید اندیشه قرار دارد و شما می توانید برای خرید هم به این مرکز خرید بروید، هرچند معمولا قیمت ها بالاست امال در این مرکز خرید فروشگاه هایی هست که حراج زده اند و پوشاک را با قیمت واقعی و بعضا زیر قیمت عرضه می کنند. چند قدم آنطرف تر هم آبمیوه فروشی ها و ویتامینه فروشی های معروف پالیزی واقع شده که گردش شما را با معجون و نوشیدنی کامل می کند.

برو خرید؛ مرکز خرید کوروش

438

این بار می خواهیم شما را به بازدید از یک مرکز خرید بزرگ که حکم شهرک را دارد، دعوت کنیم؛ مرکز خرید کوروش در بزرگراه شهید ستاری ... شما می توانید از اتوبان نیایش یا یادگار امام و یا چند شاهراه اصلی دیگر خودتان را به ستاری شمال برسانید و نبش خیابان پیامبر وارد مرکز خرید کوروش شوید. این مرکز خرید طبقاتی که یک هایپر مارکت هم دارد یک مجموعه کامل برای خرید و حتی گشت و گذار است. در مرکز خرید کوروش یک طبقه فقط به سینما اختصاص دارد، یک طبقه اختصاص یافته به رستوران و فست فود، طبقه دیگر هم برای بازی بچه ها و یک پا سرزمین عجایب و شهربازی است و سایر طبقات هم برند های مختلف و فروشگاه های متنوع محصولات خود را به خریداران عرضه می کنند.

 مرکز خرید کوروش پارکینگ اختصاصی دارد و شما برای آن که بتوانید از تمام طبقات این مجموعه بزرگ بازدید کنید نیاز به حداقل 6 ساعت تایم دارید. یعنی در واقع انگار شما به یک سفر نصف روزه رفته اید.

 اگر اهل خرید و گشت و گذار هستید، حتما این آخر هفته سری به مرکز خرید کوروش بزنید. اصلا می توانید در همین مرکز خرید شام بخورید، در همین مرکز خرید به سینما بروید و نهنگ عنبر یا هر فیلم دیگری که دوست دارید را ببینید. می توانید در پایان گشت و گذارتان هم به هایپر مارکت پایین مرکز خرید کوروش بروید، مایحتاج خانه را تهیه کنید.

برو رستوران؛ فود کورت کوروش

korosh2

این بار به جای معرفی یک رستوران خاص، شما را به فود کورت مجموعه و مرکز خرید کوروش دعوت می کنیم. شما می توانید در جریان بازدید از مرکز خرید کوروش هر وقت احساس گشنگی کردید، سری به طبقه رستوران ها و فست فودهای مرکز خرید کوروش بزنید. در این فود کورت انواع و اقسام فست فودها و رستوران های سنتی، ایرانی و فرنگی، نمایندگی دارند.

نظر شما