معاون اول رئیس جمهوری:

رویکرد دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاران است

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۰۱۱۸۳
رویکرد دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاران است
معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد دولت یازدهم حمایت از سرمایه‌گذاران با ایجاد ظرفیت‌هایی نظیر ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اسحاق جهانگیری در سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توافق اخیر هسته‌ای می‌تواند در رونق توسعه و مسیر شتاب‌آلود پیشرفت‌های استان‌های مختلف موثر باشد، افزود: همه ملت ایران قطعاً از اهداف و نتایج این توافق هسته‌ای بهره‌مند خواهند شد.

وی در ادامه به عدم توسعه استان اردبیل در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: این توسعه نیافتگی ها باید با تکیه بر ظرفیت‌های توسعه این استان در بخش کشاورزی و گردشگری جبران شود.

وی اظهار کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های با ظرفیت مناسب و شایسته کشورمان است که با مردمانی خوب و پرتلاش باید در مسیر توسعه بیشتر گام‌های اساسی بردارد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه این استان کشاورزی و تولید محصولات متنوع به ویژه غلات است، گفت: دولت تدبیر و امید با ترزیق منابع و اعتبارات به رغم همه تحریم‌ها تلاش خواهد کرد تا مسیر توسعه این استان فراهم شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا استان اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واقعی‌ طی برنامه ششم توسعه در مسیر پیشرفت همه‌جانبه گام بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز