برای دیدار با رییس جمهوری؛

اوج انتظار در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۱:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۸۶۷
اوج انتظار در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر
رییس جمهوری به منظور سفر کاروان دولت تدبیر و امید دقایقی پیش وارد شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب تهران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، رئیس جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور دقایقی پیش به همراه تعدادی از معاونان و وزیران رئیس جمهوری ، وارد شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان  تهران شد.

مردم شهرستانهای رباط کریم اسلامشهر و بهارستان در جنوب غربی استان تهران در مسیر استقبال ریاست جمهوری به ورزشگاه خلیج فارس مشتاق و منتظر دیدار با رییس جمهور محبوب و دولت تدبیر و امید هستند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سفر کاروان تدبیر و امید به جنوبغرب استان تهران، از دیگر سفرهای استانی دولت متفاوت است و در مرحله دوم سفر های شهرستانهای استان تهران،با مردم این مناطق از نزدیک دیدار و گفتگو کند.

سخنرانی در جمع مردم شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در  ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر، دیدار و نشست با ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان سه شهرستان از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر یک روزه است.

بنا بر این گزارش،به منظور رفاه حال شهروندان و استقبال کنندگان از رییس جمهوری تعداد زیادی دستگاه اتوبوس به منظور جابه جایی استقبال کنندگان در محل دیدار واقع در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر تدارک دیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز