وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد؛

دفاتر ICT روستایی کشور به دفاتر پیشخوان دولت تغییر می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۰۶ - ۰۱:۴۵:۵۵
کد خبر: ۳۱۱۹۶۰
دفاتر ICT روستایی کشور به دفاتر پیشخوان دولت تغییر می‌کند
واعظی:دفاتر ICT روستایی کشور در آینده به دفاتر پیشخوان دولت تغییر میکند .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین محمود واعظی"ظهر امروز پنجشنبه در نشستی در استانداری قزوین، بر توسعه خدمات الکترونیکی در همه مناطق کشور تاکید کرد و افزود: تمامی دفاتر ICT روستایی کشور در آینده به دفاتر پیشخوان دولت تغییر می یابد.

وی، استان قزوین را دارای تاریخی پرافتخار و شخصیت های مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: شعار امسال مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور است و اگر ما مسوولان همدل و همزبان باشیم می توانیم بر تمامی مشکلات غلبه کنیم.

واعظی با اعلام آمادگی استان قزوین در بخش زیرساخت ها، ادامه داد: خوشبختانه این استان تمامی شاخص های لازم را به سه تا چهار برابر سال گذشته خود افزایش داده و زمینه ساز اجرای طرح های ارتباطی در سطح ملی نیز شده است.

وی اضافه کرد: در بخش افزایش پهنای باند در این استان به هر میزان که لازم باشد می توانیم این کار را اجرا کنیم چرا که این استان با ظرفیت های موجود خود در بخش مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان همواره مورد توجه این وزارتخانه بوده و امیدواریم الگوی مناسبی نیز برای سایر مناطق کشور هم باشد.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سال گذشته 330 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 93 شرکت پرداخت شد، و به شرکتهای دانش بنیان علاقه مند به حوزه فناوری در استان توصیه می شود در صورت ورود به این عرصه، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این مسوول اضافه کرد: مجموعه دولت و بخش خصوصی در سال گذشته یک هزار و 170 میلیارد در حوزه زیرساخت های ارتباطی در استان قزوین سرمایه گذاری کرد که این رقم در سال جدید به یک هزار و 800 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

واعظی با اشاره به اینکه در خصوص توسعه دیتا و پهنای باند هیچ محدودیتی وجود ندارد، یادآور شد: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان قزوین امسال از اینترنت بهره مند خواهد شد و سال آینده نیز روستاهای زیر 20 خانوار از این بخش برخوردار می شوند.

در پایان این نشست فرهاد جاویدی به عنوان مدیر کل سازمان تنیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور و یوسف رضایی نیک به عنوان مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین منسوب و معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز