روایتی از مرگ انسانیت؛

طفل دل به دریا زده‌ی بی‌سرزمین

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۷:۲۰:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۴۱۷
طفل دل به دریا زده‌ی بی‌سرزمین
تنها راه این بود که دستان کوچکت بی‌جان باشد تا دل سنگ انسان‌ها بیدار شود ...

نیما یوشیج

 

پیدا شدن جسد بی جان پسربچه 3 ساله در ساحل دریا، دنیا را تکان داد! این پسربچه سوری که به همراه خانواده اش و ده ها پناهجوی دیگر از کشتار گروهک تروریستی داعش فرار کرده و برای پناه آوردن به نقطه ای امن راهی یونان بودند، قبل از رسیدن به مقصد بر اثر غرق شدن قایق حامل آن ها در دریا خفه شدند و موج دریا پیکر بی جان این کودک را به ساحل آورد.

کودک سوری2

این کودک به همراه خانواده اش به امید وعده صدراعظم آلمان راهی اروپا شدند. مرکل گفته بود « ما به 800 هزار تن از آن ها پناه می دهیم.» باید به وی یاد آوری کرد این پسربچه به همراه خانواده اش از دست گروهکی فرار کرده که غرب و اذناب منطقه ای آن حمایت می کنند.

کودک سوری

باید به مرکل یادآوری کنیم زمانی که مهمان دعوت می کنی باید مهمان نوازی کنی! باید از جانت بگذری به پای مهمان! کشورهای اروپایی کافی است به رفتار ملت ایران در مقابل پناهجویان کشورهای مختلف نگاه کنند تا بلکه انسانیت را درس بگیرند.

ملت ایران در جریان جنگ جهانی دوم پذیرای هزاران پناهجوی آلمانی بودند و با جان و دل از آن ها پذیرایی کردند. هزاران پناهجویی که ارتش متفقین به بهانه آن‌ها به ایران حمله کرد. هزاران آلمانی که مردم سرزمینمان به خاطر نجات دادن تعداد زیادی قربانی دادند. مردمی که امروز نیز بیشترین پناهجو را در کشورشان دارند و حتی در زمان جنگ تحمیلی برای پناهجویان کشور مهاجم هم سرپناه بودند. طبق آمار سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران بزرگترین پذیرنده پناهجویان در دنیاست بدون اینکه تبلیغ رسانه ای کند.

البته کودک کشی و حمایت از قاتل دیگر برای اروپاییان و مردم جهان تازگی ندارد. رژیم قاتل صهیونیستی که با حمایت اروپاییان و آمریکا قدس را اشغال کرد بارها و بارها دست به این اقدام زده و در آخرین جنایت نوزاد چند ماهه فلسطینی را سوزاندند. حتی تونی ابوت نخست وزیر استرالیا روز جمعه با وقاحت تمام قاچاقچیان را مقصر این حوادث دانست بدون اینکه اسمی از داعش و حمایت کشورهای غربی از این گروهک تروریستی بیاورد.

امیدواریم مرگ "ایلان کوردی" که روز گذشته در کوبانی به خاک سپرده شد بتواند وجدان های کشورهای جهان را بیدار کند تا هم سرپناهی برای آوارگان و پناهجویان باشند و هم دست به دست یکدیگر بدهند و سایه جنک را از سر این کره خاکی بردارند.

نظر شما
نظرات
غلام
|
-
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
اين يك شاهكار است اين عكس يك ابتكار ايراني است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز