معاون اول رییس جمهوری وارد کرمان شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۲:۰۱
کد خبر: ۳۱۴۴۷۱
معاون اول رییس جمهوری وارد کرمان شد
معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید و بهره برداری از چندین پروژه‌‌ی مهم صنعتی، دقایقی پیش وارد استان کرمان شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز(شنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهرستان سیرجان، از سوی استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌ سیرجان و جمعی از مدیران ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور قرار است با حضور در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، چند واحد تولید کنسانتره سنگ آهن را مورد بهره برداری قرار دهد.

کارخانه آهن اسفنجی شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان نیز با حضور دکتر جهانگیری به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از مجتمع مس سرچشمه در جنوب شهرستان رفسنجان و افتتاح فاز دوم توسعه‌ی تغلیظ این مجتمع از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور در این سفر یک روزه به استان کرمان خواهد بود.

وزرای صنعت،معدن و تجارت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رییس اتاق بازرگانی ایران، معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور به هنگام ورود به فرودگاه سیرجان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه استان کرمان از جهت معدنی یکی از استان های مهم کشور است اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مواد معدنی کشور از معادن این استان استخراج می‌شود.

دکتر جهانگیری با اشاره به برنامه‌های سفر خود برای بهره‌برداری و افتتاح چند کارخانه در گل‌گهر سیرجان گفت: در این سفر همچنین از مجتمع مس سرچشمه نیز بازدید خواهد شد و طرح توسعه‌ی این مجتمع افتتاح می‌گردد.

وی اظهار داشت: در این سفر با مسئولین استان نیز مذاکرات خواهیم داشت و امیدواریم مشکلات و مسائل پیش روی مردم استان مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز