وزیر اطلاعات:

مجموعه حراست‌ها حفظ سلامت دستگاه‌ها را فراهم کنند

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۹:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۸۶۰
مجموعه حراست‌ها حفظ سلامت دستگاه‌ها را فراهم کنند
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: باید مجموعه حراست ها با استفاده از ظرافت، هم اندیشی و ویژگی های خاص خود و با انتقال تجربه، حفظ سلامت دستگاه ها را فراهم کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، صبح روز شنبه (14شهریور94) در همایش مدیران و روسای مراکز حراست های کشور که به همت حراست کل در سالن همایش بانک مرکزی برگزار شده بود،کار حراست ها را بسیار حساس دانست و تاکید کرد: کار کردن در حوزه حراستی سخت و خطر پذیر بوده و اگر می خواهیم بر فضای جامعه اسلامی امنیت و آرامش حاکم شود باید کار را با باور ایمانی و انگیزه خدایی توام نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با اشاره به آموزه های اسلامی و روایات ائمه معصومین (ع) در خصوص حفظ آبرو، کرامت و حیثیت افراد خطاب به حاضرین گفت: باید حراست ها دست افراد را قبل از مبتلا شدن بگیرند و راه نجات را برایشان مشخص نمایند تا کرامت و شرافت انسان ها از آلودگی مصون بماند.

وی وظیفه حراست ها را حفظ و حمایت از کارکنان و مدیران دانست و برخورد نرم را در مرحله اول مقدم بر برخورد سخت عنوان کرد و بیان داشت: باید مدیران و کارکنان مجموعه حراست را مایه آرامش، پویایی و نشاط در محیط کار بدانند.

وزیر اطلاعات کارکنان حراست ها را به محاسبه نفس و عملکرد توصیه کرد و گفت: مجموعه عملکرد حراست ها باید بر ریلی استوار شود و همانطور که عیب دیگران را می گیرند به عیب و نقد دیگران در مورد خود نیز توجه کنند و اشکالات احتمالی را هم در خود و هم در مجموعه شناسایی و با عیب زدایی آن ها را از بین ببرند.

علوی با اشاره به تحریم ها اظهار داشت: باید در پسا تحریم امنیت به ویژه در حوزه سرمایه گذاری بیشتر حفظ شود و قدرت تصمیم گیری مردم و مسوولین بالا برود تا بتوانند بر مشکلات فائق آیند.

نظر شما