فرمانده لشکر ۲۵ کربلا:

نقش سردار همدانی در موفقیت‌ جوانان سوری در مبارزه با تکفیری ها انکارپذیر است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۷:۲۴
کد خبر: ۳۲۸۸۵۳
نقش سردار همدانی در موفقیت‌ جوانان سوری در مبارزه با تکفیری ها انکارپذیر است
سردار قربانی گفت: نقش مهم سردار همدانی در موفقیت‌ جوانان سوری در مبارزه با مخالفان دولت و گروهک تکفیری داعش انکارناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شامگاه یکشنبه تشکل‌های دانشجویی همدان با برپایی مراسمی با سردار سرلشگر حسین همدانی وداع کردند.

در این مراسم که در مسجد دانشگاه بوعلی و با استقبال دانشجویان، فرهنگیان و مردم دارالمومنین برگزار شد، فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

سردار مرتضی قربانی در این مراسم معنوی ضمن تسلیت به مردم همدان که در غم فقدان این سردار رشید اسلام عزادار هستند، اظهار کرد: اگر امروز سردار همدانی شهید شده شک نداریم که 200 هزار جوان دیگر در این شهر و دیار آماده جان‌فشانی برای دفاع از اسلام و کشورشان هستند.

وی افزود: نقشی که سردار همدانی در طول دفاع مقدس در جبهه‌ها داشت باعث شد یکی از فرماندهان باتجربه سپاه لقب بگیرد.

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار همدانی یکی از نخستین نفراتی بود که برای دفاع از ایران عزیز به جبهه‌ها رفت، خاطرنشان کرد: قدرت عمل و مدیریت این سردار رشید زبانزد بود.

وی ادامه داد: موفقیت‌های سردار همدانی به جایی رسید که توانست با شایستگی فرماندهی لشگر بزرگ محمد رسول‌الله (ص) را عهده‌دار شود.

قربانی با اشاره به اینکه ایران در 2500 سال سلطنت شاهنشاهی لطمات زیادی به خود دید تصریح کرد: این کشور در زمان قاجار و پهلوی خاطرات تلخی از جنگ و اشغال کشور به خود دیده اما در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران یک وجب از خاک این سرزمین را به دست بیگانه ندادند.

وی یادآور شد: به برکت خون شهدا تاکنون نقشه‌های استکبار جهانی در ضربه زدن به این نظام مقدس خنثی شده است.

فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در ادامه سخنانش گفت: نقش مهم سردار همدانی در موفقیت‌ جوانان سوری در مبارزه با مخالفان دولت و گروهک تکفیری داعش انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: سردار همدانی در استکبارستیزی و مقابله با فتنه 88 نمره 20 گرفت و در نهایت به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

 

نظر شما