رئیس مجلس خبرگان رهبری:

هیئت‌های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۳۰۲۲۰
هیئت‌های مذهبی مراقب جریان‌های انحرافی باشند
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان‌های انحرافی با ورود به مباحث اختلاف برانگیز اذهان عمومی را تشویش می‌کنند، گفت: هیئت‌های مذهبی مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله محمد یزدی در دیدار مسئولان هیئت و کانون خادم الرضا(ع) قم به اهمیت ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: انقلاب ما از قیام اباعبدالله الحسین(ع) سرمشق گرفته و هرچه داریم از محرم و صفر است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان علیه شیعه و جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز دشمن از تمام ابزارهای ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغی استفاده می‌کند تا نسل جوان را با دین و فرهنگ دینی بیگانه کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در این راستا وظیفه ماست که در مقابل تهاجم دشمن از تمام وسائل و ابزارهای روز استفاده کرده تا توطئه‌ها خنثی شوند.

نقش رهبر انقلاب در جامعه و جهان امروز

وی با بیان نقش رهبری در جامعه و تأثیرگذاری آن در جهان امروز، ابراز داشت: امروز همه باید قدر نعمت بزرگ رهبری را دانسته و متوجه باشیم که در تمام بحران‌ها و مشکلات، رهبر آگاه، بیدار و جامع الشرایط ایران اسلامی هستند که موجب حفظ منابع دنیوی و اخروی تمام آحاد مردم بوده و با هدایت‌های خویش و مواضع روشن و قاطع خود جامعه را از بحران عبور دادند.

آیت الله یزدی در ادامه به فاجعه منا اشاره کرد و گفت: اگر نهیب و اعلام قاطع فرمانده کل قوا و رهبر شجاع ما نبود، عربستان در مقابل ایران و دیگر کشور‌ها رفتار صحیحی انجام نمی‌داد و این برخورد قاطع سبب شد تا سران دیگر کشور‌ها نیز موضع بگیرند؛ پس باید قدر این نعمت بزرگ و نقش و کلام تأثیرگذار ایشان را بدانیم.

وی از استقبال گسترده جوانان در هیئت خادم الرضا(ع) ابراز خرسندی کرد و گفت: باید این میزان حضور جوانان که سرمایه‌ای مذهبی است، حفظ شده و مراقب بود تا شعائر حسینی دچار آسیب‌های حاشیه‌ای نشود.

جریان‌های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارد

رئیس مجلس خبرگان رهبری در توصیه‌ای به مسئولان هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، تصریح کرد: امروز جریان‌های انحرافی در مقابل سخن و نهی رهبر معظم انقلاب قرار دارد که تلاش می‌کنند تا در مسائلی همچون قمه زنی و مباحث اختلاف برانگیز ورود کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند؛ پس باید مراقب این تحرکات وابسته به بیگانه باشید.

گفتنی است در این جلسه، رئیس شورای سیاستگذاری هیئت و کانون خادم الرضا نیز طی سخنانی گفت: پیروی از خط امام، مقام معظم رهبری و ارتباط مستمر با مراجع عظام، علما و مدرسین حوزه علمیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و وفاداری به این ارزش‌ها سرلوحه تمام تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌های این تشکل بزرگ دینی است.

آیت پیمان، موضع گیری صحیح هیئت خادم الرضا در مقابل جریان‌های انحرافی، شبهه افکن و اختلاف انگیز را از ویژگی‌های ممتاز این هیئت دانست و تصریح کرد: همواره در مقابل این جریان قرار داشته و از نفوذ آن جلوگیری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز