مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین خبر داد:

برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت در قزوین

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۱:۱۰
کد خبر: ۳۵۱۷۶۷
نیک فطرت: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت با حضور 45واحد صنعتی از 1 لغایت 4دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت از 1 لغایت 4دی ماه به مدت 4روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: با تلاش صنعتگران، سرمایه گذاران و مدیران جهت گیری کشورمان بسوی صنعتی شدن، قابل ملاحظه و تحسین بوده و به عنوان یکی از بخش های مهم در اقتصاد کلان کشور ایفای نقش می نماید.

وی افزود: استان قزوین نیز به لحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و بخصوص شهر صنعتی البرز و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

نیک فطرت گفت: این نمایشگاه با هدف ایجاد زمینه مناسب براساس استانداردهای جهانی در راستای فراهم کردن فضای سالم رقابتی میان مشارکت کنندگان داخلی و خارجی برپا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین به دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت:‌ آشنایی تجار با جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان و ایجاد ارتباط بیشتر بین این دو بخش در راستای رشد اقتصادی در بخش صنعت، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان،گسترش کانالها و خصوصا توسعه صادرات غیرنفتی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

نیک فطرت افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2000مترمربع و با مشارکت بیش از 45واحد صنعتی از استان های قزوین، تهران، البرز و اصفهان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما از ساعت15 الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

نمایشگاه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز