معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری به روسیه سفر کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۴:۴۰
کد خبر: ۳۵۳۸۲۰
معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری به روسیه سفر کرد
سفرحجت الاسلام قمی معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری به مسکو سفر و با شیخ راویل عین الدین رئیس شورای مفتیان فدراسیون روسیه دیدار کرد.

به گزاشر گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین قمی معاونت ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری ضمن سفر به مسکو وشرکت در نماز جمعه با آقای شیخ راویل عین الدین، رییس شورای مفتیان فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار آقای قمی با اشاره به روند رو به رشد  روابط میان ایران و روسیه بر ضرورت ارتقای سطح روابط فرهنگی متناسب با سایر ابعاد روابط تاکید نمود.وی ضمن تقدیر  از دیدگاه و مواضع  شیخ راویل در زمینه وحدت و همگرایی در جهان اسلام بر ضرورت مبارزه با اسلام هراسی و امپریالیسم غرب نیز تاکید نمود.

شیخ راویل نیز در این دیدار با اشاره به سفر اخیر پوتین به تهران و ملاقات وی با مقام معظم رهبری بر دیدگاه مشترک دو کشور در  مبارزه با افراط گرایی و حفظ وحدت جهان اسلام تاکید کرد.

در این دیدار مهدی سنایی سفیر و ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ نیز حضور داشتند. حجت الاسلام قمی در سخنرانی خود پیش از خطبه ها در جمع نمازگزار مسجد جامع مسکو ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان تاکید نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز