به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر اسلام(ص)؛

رئیس مجلس به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۵۳۸۸۱
رئیس مجلس به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت
«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

لَقَد کانَ لَکُم فِی رَسولِ اللهِ اُسوَهٌ حَسَنَهٌ لِمَن کانَ یرجُواللهَ وَالیومَ الاخِرَ وَ ذَکَرَ اللهَ کَثیِراً. احزاب/ 21

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با کمال خرسندی فرا رسیدن سالروز میلاد پر برکت رسول گرامی اسلام، پیامبر رحمت و عدالت، کلمه طیبه الهی حضرت محمد بن عبدالله(ص) را به جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان تبریک و شادباش می گویم.

او پیام آور کرامت انسانی و گرامی ترین خلق نزد خالق هستی است. اسوه حسنه ای برای تمام انسان ها در همه دوران ها است که باید دل و جان و روح خویش به دریای بی کران و عمیق معارف و آموزه هایش سپرد.

عالیجناب؛

اینک امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به سیره نبوی مبنی بر تحکیم برادری و دوستی، دوری از اختلاف و تفرقه نیاز دارد. مقابله با مخاطرات و چالش های پیش روی امت اسلامی تنها با گسترش همکاری ها و تحکیم وحدت و همدلی میان کشورهای اسلامی و تقویت حرکت های فکری اسلامی معتدل و عقلایی امکان پذیر است. نباید اجازه داد پاره ای کج فهمی ها و اقدامات تروریستی چهره ای غیر واقعی از اسلام عزیز، این ثمره مجاهدت ها و تلاش های پیامبر بزرگ اسلام ترسیم نماید.

جهان اسلام برای حل مشکلات کنونی و مبارزه با تروریسم نیازمند راهبردی مشترک و چند وجهی می باشد و رهبران و نخبگان جهان اسلام از جمله نمایندگان پارلمان های اسلامی در این زمینه مسئولیت خطیری بر عهده دارند. رایزنی و همکاری منظم میان پارلمان های اسلامی فصل مهمی در تبیین و ترسیم نقشه راه مشترک خواهد بود.

بار دیگر ضمن تبریک و تهنیت این مناسبت فرخنده، عزت و سربلندی روز افزون امت اسلامی، موفقیت و شادکامی جنابعالی را خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز