برنامه نمایشگاههای بین المللی تهران

سه نمایشگاه همزمان در تهران

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۱:۴۶
کد خبر: ۳۵۶۰۵۷
سه نمایشگاه همزمان در تهران
تهران میزبان گشایش همزمان سه نمایشگاه بین المللی طی امروز شنبه ۱۲ دی ماه است.

به گزارش گروه اقتصادخبرگزاری برنا، سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته ؛ نهمین نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کنند.

در نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته 95 شرکت داخلی در فضای نمایشگاهی به وسعت 6 هزار مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع آجیل و خشکبار، سبزیجات، انواع خرما، کشمش، میوه های خشک، انواع چاشنی ها، ماشین آلات و خدمات و تجهیزات وابسته را در معرض دید عموم قرار می دهند.
در نهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاههای زنجیره ای 63 شرکت ایرانی و 1 شرکت خارجی به نمایندگی از 6 کشور فعال در این صنعت شامل اتریش، انگلستان، تایوان، ترکیه، چین و کره حنوبی در فضایی به مساحت بیش از 7300 متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع تجهیزات فروشگاهی، دستگاههای pos ، ماشین های اداری و فروشگاهی، تجهیزات انبار داری، نرم افزارهای فروشگاهی، رستورانی و ... را به معرض نمایش گذاشته اند.
در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته نیز 300 شرکت ایرانی و 33 شرکت خارجی از 11 کشور شامل آلمان، اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، بلژیک، تایوان، ترکیه، سریلانکا، چین، هنگ کنگ و کره جنوبی در فضایی به متراژ 21 هزار مترمربع حضور دارند که در زمینه تبلیغات( محیطی ، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای) -  تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی- خدمات تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش- نرم افزارهای آموزشی و نشریات -  تجهیزات و خدمات صوتی و... فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.
این سه نمایشگاه تا روز سه شنبه 15 دی برقرار است و از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز