بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب در محکومیت اعدام شهید النمر

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۷:۳۴
کد خبر: ۳۵۶۳۷۷
بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب در محکومیت اعدام شهید النمر
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای اقدام رژیم آل سعود در اعدام شیخ باقر النمر را محکوم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بیانیه با اشاره به آیات"انَّ الَّذِینَ یَکْفُرُونَ بِئَایَتِ اللَّهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیرِ حَقٍّ وَ یَقْتُلُونَ الَّذِینَ یَأْمُرُونَ بِالْقِسطِ مِنَ النَّاسِ فَبَشرْهُم بِعَذَابٍ أَلِیمٍ؛ أُولَئک الَّذِینَ حَبِطت أَعْمَلُهُمْ فى الدُّنْیَا وَ الاَخِرَةِ وَ مَا لَهُم مِّن نَّصِرِینَ" آمده است: اقدامات ستمگران آل سعود در قتل مردان پاک جزیرة العرب و رهبران دینی و سیاسی آن و در راس آنها علامه کبیر و مظلوم شهید باقر النمر را محکوم می کنیم.

این بیانیه می افزاید: تنها گناه این عالم بزرگ و این شهدا، تلاش برای برقراری قسط و عدل و دعوت به امر به معروف و نهی از منکر و فساد و ظلم بود.

در ادامه این بیانیه آمده است:خداوند متعال در قرآن کریم ستمگران و جنایتکاران ظالم را به عذابی دردناک در دنیا و آخرت وعده داده است و این سرنوشتی است که در انتظار ستمگران آل سعود در آینده نزدیک خواهد بود؛ و عبرتی خواهد بود برای سایر ظالمانی که با دلارهای نفتی در کنار این جنایتکاران هستند و در جنایتهای آنها در یمن، عراق، سوریه، لیبی و... شریک هستند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با دعوت از جهان اسلام برای تشکیل صفی واحد در برابر جنایتکاران سعودی، تاکید می کند: آنان تنها در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و گسترش فتنه در بین فرزندان امت واحده اسلامی می کوشند؛ از جهان اسلام می خواهیم امت اسلامی را نسبت به حیله ها و نقشه های ویرانگر آنان آگاه سازند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است:از خداوند متعال می خواهیم شر دشمنان را از کشورهای اسلامی دور ساخته و به عزت و وحدت مسلمین بیفزاید.

نظر شما