در بیانیه حزب مردم سالاری تاکید شد؛

خداوند قهار انتقام خون امثال «نمر» را از آل‌سعود گستاخ خواهد گرفت

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۲:۴۴
کد خبر: ۳۵۶۳۸۲
خداوند قهار انتقام خون امثال «نمر» را از آل‌سعود گستاخ خواهد گرفت
حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای با محکومیت شدید جنایت آل‌سعود گستاخ در به شهادت رساندن شیخ نمر و 46 نفر از انقلابیون خواستار واکنش جدی سازمان همکاری‌های اسلامی و مسلمانان جهان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

هنوزچند ماهی از فاجعه منا نگذشته بود که بار دیگر آل‌سعود جنایتکار پس از شکست‌های خفت‌بار در یمن و عراق و سوریه و بحرین و کسری بودجه ناشی از کاهش قیمت نفت و... خواست با به شهادت رساندن شیخ نمر قدرت پوشالی خود را به رخ بکشد؛ غافل از آن که دست انتقام الهی به زودی طومار خاندان رو به زوال و از هم گسیخته شاهزادگان گستاخ و وقیح را در هم خواهد پیچید.

حزب مردم‌سالاری ضمن تاکید بر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل‌سعود برای اداره حرمین شریفین و با محکومیت شدید این جنایت گستاخانه بر این باور است که اهداف پشت پرده شهادت شیخ نمر دامن زدن به اختلاف شعیه و سنی است لذا بر چند نکته تاکید می‌نماید:

اولا: سازمان همکاری‌های اسلامی با نشست فوق‌العاده باید موضوع را بررسی نموده و کینه‌توزی وهابیون را نسبت به شیعیان مظلوم مورد ارزیابی قرار دهد و با اعلام اتحاد ملت‌های مسلمان توطئه اختلاف‌افکنی را خنثی نمایند.

ثانیا: دستگاه دیپلماسی ایران باید از مجامع حقوق بشری مطالبه جدی رسیدگی به جنایات آل‌سعود را داشته و برای جلوگیری از چنین جنایاتی در آینده اقدامات مطلوب داشته باشد.

ثالثا: علمای جهان اسلام و روشنفکران کشورهای اسلامی باید با واکنش جدی و به موقع و با به صحنه کشاندن ملت‌های مسلمان رژیم خودسر آل‌سعود را بر سر جای خود بنشانند و ثابت نمایند که وابستگی حاکمان این رژیم به قدرت‌های خارجی نمی‌تواند آینده پایداری برای این نظام سیاسی باشد.

 بدون شک خداوند قهار انتقام خون امثال نمر را از آل‌سعود گستاخ جنایتکار خواهد گرفت و ظلم ظالمان مستبد و مستکبر را بی‌پاسخ نخواهد گذشت.

نظر شما