استاندار قم:

خدمات دستگاه های اجرایی برای مردم تبیین شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷:۵۸
کد خبر: ۴۲۲۹۳۵
خدمات دستگاه های اجرایی برای مردم تبیین شود
استاندار قم با اشاره به دستاوردها و اقدام های دولت در بحث ملی و استانی گفت: خدمات دستگاه های اجرایی در زمینه مسائل استانی باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان استانداری قم طی سخنانی تلاش برای رضایت مردم توسط دستگاه های دولتی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به فرمایش های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نمایش اقدام ها و فعالیت های دولت، این مساله را موجب افزایش امید و دلگرمی مردم به نظام اسلامی دانست و افزود: مدیران دولتی باید در کنار اقدام های خود به این مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی برخی دستاوردهای دولت از جمله سیاست خارجی، ایجاد فضای آرامش در جامعه و مهار تورم را مورد توجه قرار داد و افزود: در بخش استانی نیز اقدام های بسیار خوبی در زمینه های گوناگونی اعم از محرومیت زدایی، عمران و آبادانی انجام شده است که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

صادقی با تاکید بر انتقادپذیری دولت نسبت به کاستی ها و مشکلات اظهار کرد: تخریب دولت توسط برخی از مخالفان موجب ناامیدی مردم نسبت به نظام اسلامی می شود و این مساله باید توسط دلسوزان مورد توجه قرار بگیرد. 

نظر شما