دستور کار جلسات مجلس اعلام شد؛

چهار وزیر مهمان کمیسیون‌های تخصصی

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۵:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۳۳۴
چهار وزیر مهمان کمیسیون‌های تخصصی
وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته جاری در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری برنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روزهای دوشنبه تا چهارشنبه جلسه دارند.

بررسی موضوع بیوتروریسم با حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی موضوع بیوتروریسم را روز سه شنبه هفته جاری با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسوولان ذی ربط بررسی می کنند.

اعضای این کمیسیون در جلسه عصر سه شنبه این کمیسیون حادثه تصادف اتوبوس که منجر به جان باختن جمعی از سربازان شد را با حضور مسوولان ذی ربط رسیدگی می کنند.

وزیر تعاون در کمیسیون اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه هفته جاری برای معرفی و ارائه برنامه های این وزارت خانه در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می یابد.

حضور رییس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس

رییس و معاون اقتصادی و بودجه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارشی در مورد آخرین وضعیت قوانین و مقررات بانکی و بیمه در روز سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابند.

رییس کل بانک مرکزی و کارشناس مرکز پژوهش های مجلس برای ارائه گزارشی در مورد بررسی fatf گروه ویژه اقدام مالی در روز چهارشنبه در این کمیسیون حضور می یابد.

بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه 95 در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری لایحه احکام دائمی توسعه اعاده شده از سوی شورای نگهبان و لایحه اصلاح قانون بوجه سال 95 کل کشور را بررسی می کنند.

وزیر ارتباطات میهمان کمیسیون صنایع مجلس

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه هفته جاری برای ارائه برنامه های این وزارت خانه در کمیسیون صنایع مجلس حضور می یابد.**وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه هفته جاری برای ارائه برنامه های این وزارتخانه در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور می یابد.

 

نظر شما