امروز در مجلس؛

نماینده مردم تایباد: کمیته امداد حمایت شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۹:۱۲
کد خبر: ۴۲۹۹۹۶
نماینده مردم تایباد: کمیته امداد حمایت شود
نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس با تأکید بر لزوم شفافیت بیشتر در فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تسهیلات برای کارهای تولیدی افزایش یابد و در این رابطه کمیته امداد مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری برنا؛ جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد از اول انقلاب فعالیت ها و حمایت های خوبی در جامعه داشته است.

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ارزیابی در خصوص میزان موثر بودن حمایت از اقشار آسیب‌پذیر انجام شود.

رحیمی جهان آبادی افزود: با وجود اینکه کمیته امداد فعالیت های پویایی را در خدمات رسانی داشته است اما روز به روز به تعداد افراد تحت پوشش کمیته اضافه شده است بنابراین از مسئولان خواهش می کنم که نگرش و نحوه خدمات رسانی کمیته تغییر کند و تمرکز این موضوع بر اشتغالزایی باشد.

وی ادامه داد: باید تسهیلات برای کارهای تولیدی افزایش یابد و در این رابطه کمیته امداد مورد حمایت قرار گیرد و نکته دیگر اینکه نباید مردم بیشتر به دریافت ها وابسته شوند.

جهان آبادی با تأکید بر لزوم افزایش شفافیت در فعالیت های کمیته امداد امام خمینی، افزود: در هر صورت امیدوارم فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شفاف تر شود.

نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم روزی فقر در جامعه ریشه کن شود و نیاز به فعالیت کمیته امداد در داخل کشور نباشد و فعالیت های این کمیته برای حمایت از نیازمندان خارج از کشور باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز