امروز در مجلس؛

نماینده مردم لارستان: فقرا در بزنگاه‌های حساس یاور رهبری هستند

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۲:۰۳
کد خبر: ۴۲۹۹۹۹
نماینده مردم لارستان:  فقرا در بزنگاه‌های حساس یاور رهبری هستند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه فقرا در بزنگاه‌های حساس یاور رهبری هستند گفت: چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان از سال ۹۴ به سال ۹۵ کاهش پیدا کند.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری برنا؛ جمشید جعفرپور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش رئیس کمیته امداد، گفت: انقلاب اسلامی با هدف تقویت و تثبیت ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و هر جا که صحبت از امام خمینی مطرح باشد محرومیت زدایی را به همراه دارد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت محرومیت زدایی از فقرا تلاش می کنند افزود: محرومان در بزنگاه های حساس و در جبهه های جنگ یار و یاور رهبری بوده اند.

جعفرپور ادامه داد: امام خمینی(ره) کمیته امداد را با هدف کمک به محرومان و رفع فقر و محرومیت از جامعه تاسیس کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) مبارزه با معلول یعنی رفع محرومیت را بر عهده دارد تاکید کرد: مسئولان نظام مبارزه با علت یعنی فقر را بر عهده دارند لذا باید برای مبارزه با علت اشتغال را افزایش دهند و از طریق قوانین و لوایح می توان بخشی از این فقر را کاهش داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قوانین بودجه سالیانه باید مبالغی را برای اشتغال محرومان اختصاص داد تصریح کرد: چه عاملی باعث شده که بودجه اشتغال محرومان از سال 94 به سال 95 کاهش پیدا کند و البته یکی از علل فقر نداشتن تحصیلات است لذا باید با اعطای وام های کم بهره و بیمه روستایی ریشه فقر در کشور خشکانده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز