رییس خانه صنعت، معدن و تجارت:

۷ هزار واحد تولیدی به بانکها معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۴:۲۴
کد خبر: ۴۳۳۹۲۸
۷ هزار واحد تولیدی به بانکها معرفی شدند
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت : متولی صنعت وزارت صنعت،معدن وتجارت است و شخص نعمت زاده نهایت سعی خود را برای رفع موانع تولید در طول دولت تدبیر و امید داشته اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، سید عبد الوهاب سهل آبادی افزود: شخص وزیر در تمام جلسات حمایت از تولید به خصوص جلسات گفتگوی بخش خصوصی و دولت  حضور دارند و مشکلات واحدها را رصد می کنند.

 وی ادامه داد: در رابطه با رفع موانع تولید و مشکلات مالی و ...  بهترین اقدام دولت فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی است  که این مسوولیت در مراکز استانها به استاندارها تفویض شده و این ستادها عارضه یابی صنعتی و معدنی را دنبال می کنند .

به گفته سهل ابادی  واحدهایی که نسبت به نیاز مالی برای رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به تولیدات و ایجاد و حفظ اشتغال خود اظهاری کرده اند در این زمینه بهترین نقش را ستادها داشته اند .

وی با اشاره به حضور تشکلها در این ستاد افزود: حضور تشکلها در این ستادها بسیار مفید بوده  و تاکنون واحدهای دارای مشکل که 7هزار واحد هستند به بانکها معرفی شده اند. 

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت اظهار امیدواری کرد که بانکها هم با توجه به شرایطی که دولت برایشان تعیین کرده است بهانه ای برای همکاری با واحدهای دارای مشکل نداشته باشند.

سهل آبادی در زمینه تولید صادرات گرا تصریح کرد: باید تولید رقابت کند با دنیا و نقش دولت و مساعدتهایش در این زمینه مهم است و بخش خصووصی هم باید خودش را برای رقابت با دنیا آماده کند.

 

نظر شما