بهرام پارسایی به برنا خبر داد:

جزئیات جلسه فراکسیون امید با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۶:۰۴
کد خبر: ۴۴۵۶۷۰
جزئیات جلسه فراکسیون امید با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان
نماینده شیراز از جزئیات جلسه فراکسیون امید با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت.

«بهرام پارسایی» سخنگو فراکسیون امید در خصوص جلسه این فراکسیون با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به خبرگزاری برنا گفت: فراکسیون امید جلسه ای با مشاورین شورای عالی سیاست گذاری داشت که  در این جلسه بیشتر درمورد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر صحبت شد.

بهرام پارسایی ادامه داد: در جلسه مزبور چگونگی عملکرد در انتخابات مورد بحث قرار گرفت و همچنین مطالبات مردم از فراکسیون نیز  مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در پاسخ به اینکه چه روندی برای اصلاح طلبان درنظر گرفته شده است، گفت : روند فعلی این است که تمام تلاش بر این امر متمرکز شود تا آن اعتمادی که مردم به لیست امید داشتند حفظ شود و این اطمینان خاطر به آنها داده شود که این فراکسیون و این طیف بر سر عهد و پیمانی که با آنها بسته اند، هستند.

پارسایی همچنین بیان کرد: گزینه اصلاح طلبان همچنان آقای روحانی است البته در این راستا انتظاراتی وجود دارد که انشالله دولت آن را لحاظ کند.

وی در پاسخ به این سوال که چنانچه دولت به این انتظارات پاسخ مناسبی نداد چه برنامه ای وجود دارد، گفت: با توجه به روح تعامل و عقلانیتی که در دولت حاکم است ما اطمینان داریم که دولت در زمینه انتظارات فراکسیون امید و اصلاح طلبان که شخصی و جناحی نیست، گام های موثری را برمی‌دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز