قشقاوی به قم سفر می کند

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۶:۴۰
کد خبر: ۴۴۶۰۷۴
قشقاوی به قم سفر می کند
مدیرکل بنیاد شهید استان قم از برگزاری همایش تجلیل از آزادگان استان قم با حضور معاون وزیر امور خارجه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید استان قم در نشست خبری با خبرنگاران با بیان خبر فوق گفت: این همایش به منظور تجلیل و تکریم آزادگان و سپاس از صبر و پایداری این سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالهای اسارت برگزار می شود. 

وی ادامه داد: آزادگان مشعلداران و راویان روشنگری و منادیان پایداری هستند، مردان با غیرت و باصلابتی که زیر سخت ترین شکنجه ها از عزت و آزادگی نظام اسلامی دفاع کردند.

وی اضافه کرد:  آزادگان الگوهای ایثار و پایمردی هستند،  ایشان زیر تازیانه ظلم و ستم رژِیم بعث الگوهای حریت،صبر، ایثار و استقامت و همواره مدافع آرمانهای امام خمینی (ره) بودند.

سردار هاشمی بیان داشت: این افتخار آزادگان است که تا امروز مدافعان ولایت هستند و پیرو ارزشهای اسلامی به واسطه وجود انسانهای با بصیرت ایران اسلامی 37 سال با تمام نیرنگها و حیله ها و توطئه ها روی پای خویش ایستاده و مسیر رشد و تعالی را دنبال می کند.

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران افزود: این عزت و آزادگی افتخار ایران اسلامی است و ننگ سر سپردگی برای کشورهای وابسته است که با پولهای نفت به تروریست های وحشی کمک رسانی کرده تا کشورهای مسلمان را مورد تجاوز قرار دهند.

سردار هاشمی تاکید کرد: امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با وجود مردمی عزت مند، فداکار، ایثارگر و وفادار به نظام اسلامی دشمنان منطقه و استکبار جهانی با تمام سرمایه گذاریها و نیرنگها و تربیت و تقویت نیروهای منافقین و تحمیل جنگ و دسیسه و فشار اقتصادی نتوانستند علیه نظام اسلامی اقدامی انجام دهند.

وی گفت: این همایش ها نیز در راستای تجلیل از این بصیرت و روشنگری و ایثارگریها و فداکاریها برگزار می شود اکنون استان قم مفتخر به خدمت رسانی به بیش از 580آزاده است و 11آزاده شهید نیز  تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 20 آزاده از نخبگان ایثارگر هستند که اغلب از حوزه علمیه، مرجعیت دینی، مجتهد، دروس خارج، صاحبان آثار تاثیر گذار، نویسندگان کتاب و مقاله می باشند.

سردار هاشمی ادامه داد: همایش آزادگان ایثارگر روز 26 مرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) همراه با برنامه های فرهنگی، خاطره گویی، مداحی و تجلیل از آزادگان برگزار می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز