با صدور پیامی؛

حجت الاسلام شهیدی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۳:۵۰:۳۸
کد خبر: ۴۴۶۱۴۳
حجت الاسلام شهیدی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از «ایثار»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی بدین شرح است:

بسمه تعالی

بیست و شش سال پیش و در چنین روزی نخستین گروه کاروان دلاوران دربند به میهن اسلامی بازگشتند و در تاریخ ایران­ زمین روز پرشکوه دیگری رقم خورد.

این روز سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادت­ها و دلیرمردی­های دلاور مردان و شیرزنانی شد که هشت سال با تمام وجود از هستی خویش گذشتند و در مقابل دشمن تا بن­دندان مسلح ایستادند و او را به زانو درآوردند.

امروز نه نشانی از آن اهریمن سفاک برجاست و نه ردی از آن همه نامردمی و ناپاکی اما ایران سرافراز به همت مردمان سخت­کوشش ایستاده بر قله افتخار در امنیت و آسایش چون نگینی درخشان بر تارک خاورمیانه پرآشوب می‌درخشد و این چیزی نیست جز میراث گران­قدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا، آزادگان سرافراز و همه زنان و مردانی که همواره بیداردل به پاسداری و حراست از سرزمینشان همت گماشته‌اند.

در این روز با شکوه به احترام ایثار بی‌مثال دلاورانی که سال­ها در بند، مردانه ایستادند و سرافرازانه به میهن بازگشتند یاد، نام و حرمتشان را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را به تمامی خانواده­های گرانقدر شهدا، ایثارگران و جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک گفته؛ اقتدار جاویدان و عزت پا برجای ایران اسلامی و ملت شریف ایران را از خداوند منان مسألت دارم.

سید محمدعلی شهیدی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز