پیرموذن در گفت و گو با برنا:

مخالفین دولت آزاده باشند/ تخریب‌ها موجب مخدوش شدن چهره بین‌المللی ایران می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۶:۰۳:۳۱
کد خبر: ۴۶۶۸۶۸
مخالفین دولت آزاده باشند/ تخریب‌ها موجب مخدوش شدن چهره بین‌المللی ایران می‌شود
پیرموذن با تاکید براینکه خودتخریبی ها تنها سبب مخدوش شدن چهره بین‌المللی ایران می‌شود، گفت: شاهد فضاسازی علیه دولت هستیم که با راه انداختن موج مخالفت در مقابل برخی برنامه های نشاط آور چون: فوتبال،کنسرت و... انجام می‌شود. این مخالفت‌ها تلاش های بیهوده‌ای برای ناامید کردن ملت ایران از اعتدال و برنامه‌های اصلاحی و سیاسی است. توصیه من این افراد این است که به ناحق ، آسیب وارد نکرده و آزادمرد باشند.

کمال الدین پیرموذن، نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با سوء استفاده مخالفین دولت از مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای تخریب دولت یازدهم گفت: باکمال ناباوری، این روزها شاهدیم عده‌ای واپسگرا و برخی جریان‌ها برای مخالفت با دولت با سوء استفاده از ایام محرم و تحریک احساسات عزادارن اهل بیت به دنبال فرصت هستند.

وی ادامه داد: این افراد زیر پرچم امام حسین و شهدا کربلا با استفاده از شور حسینی، مردم  را علیه دولت با طرح اتهامات ناروا بدبین می‌کنند. چنانکه اخیرا شاهد بودیم به اسم دفاع از مقدسات و نهضت عاشورا خانم ابتکار، آقای ظریف و حتی اعضای تیم ملی فوتبال و دوستداران این ورزش را مورد حمله قرار دادند. اما این افراد باید بدانند هجوم ناحق به اشخاص مطرح در نظام سیاسی در نهایت نتیجه ای جزء صدمه بر پیکره نظام ندارد.

پیرموذن در خاتمه با تاکید براینکه خودتخریبی ها تنها سبب مخدوش شدن چهره بین‌المللی ایران می‌شود، گفت: شاهد فضاسازی علیه دولت هستیم که با راه انداختن موج مخالفت در مقابل برخی برنامه های نشاط آور چون،  فوتبال، کنسرت و... انجام صورت می گیرد. این مخالفت‌ها تلاش های بیهوده‌ای برای ناامید کردن ملت ایران از اعتدال و برنامه‌های اصلاحی و سیاسی است. توصیه من به این افراد این است که به ناحق ، آسیب وارد نکرده و آزادمرد باشند.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز