وزیر نیرو در آیین افتتاح طرح‌های شرکت توزیع برق استان اردبیل:

میزان خاموشی‌های برق در کشور به حداقل می‌رسد

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۶:۳۴
کد خبر: ۴۶۷۱۲۵
میزان خاموشی‌های برق در کشور به حداقل می‌رسد
حمید چیت چیان گفت: شرایط تامین برق در کلیه مناطق کشور بهتر شده و تلاش می شود، بیش از پیش میزان خاموشی ها در کشور به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حمید چیت چیان در آیین افتتاح طرح های شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: وزارت نیرو به این شرایط قانع نبوده وتلاش برای به حداقل رساندن میزان خاموشی به اندازه چند دقیقه در طول سال به ازای هر مشترک الزامی است.

وی افزود: شبکه های توزیع باید هوشمند شده وامکان مدیریت مصرف فراهم شود تا مشترکین با مشاهده و کنترل میزان مصرف خود وزارت نیرو را در مدیریت مصرف یاری کنند.

چیت چیان با بیان اینکه تمام خدمات وبخش های اقتصادی وابسته به برق هستند افزود: متاسفانه حساسیت وظرافت کار در این بخش در کشور کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته وی، اگر در تولید برق یک مقدار تولید از مصرف عقب بیفتد ویا یک مقدار تولید بیش از مصرف باشد مشکل ایجاد می شود و باید این حساسیت ها را رصد کرده ونسبت به خلا ونارسایی های برق در سریعترین زمان ممکن عمل کرد.

چیت چیان تاکید کرد که باید زمینه وبستر لازم برای استفاده بهینه از برق فراهم شده و جلوی مصرف بی رویه برق در کشور گرفته شود.

وی زیر ساخت های استان اردبیل را در صنعت برق مطلوب خوانده وافزود: این استان از زیر ساخت بسیار مستحکم در صنعت برق برخوردار بوده وجزو استانهای صادر کننده برق محسوب می شود.

مجید خدابخش استاندار اردبیل هم در این مراسم گفت: در این استان وزرات نیرو1.5میلیارد دلار سرمایه گذاری در دست اجرا دارد که شاید در 50 سال گدشته در استان بی نظیر است.

وی افزود: امید می رود با تعامل ووحدت، این طرح ها به سرانجام برسد وبیش از این شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت آب وبرق در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز