نوبخت در پاسخ به برنا:

دولت خواهان آزادی بیان و نقد در چارچوب قانون است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۱۳۳
دولت خواهان آزادی بیان و نقد در چارچوب قانون است
سخنگوی دولت گفت: دولت خواهان آزادی بیان، نظر، نقد و انتقاد در چارچوب قانون هستیم و ضمنا معترض آن هستیم که عده ای در حاشیه امن قرار می گیرند، هتاکی می کنند و انواع و اقسام تهمت ها را به دولت می زنند و پا را فراتر از قانون قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست با اصحاب رسانه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به سوال خبرنگار این خبرگزاری، مبنی بر اینکه آیا دولت قصد دارد با رسانه های منتقد برخورد کند و به گفته برخی ها دهان آنها را ببندد درست است یا خیر، گفت: من مواضع دولت را با صراحت و شفافیت بیان می کنم ما خواهان آزادی بیان، نظر، نقد و انتقاد در چارچوب قانون هستیم و ضمنا معترض آن هستیم که عده ای در حاشیه امن قرار می گیرند، هتاکی می کنند و انواع و اقسام تهمت ها را به دولت می زنند و پا را فراتر از قانون قرار می دهند.
وی ادامه داد: این افراد نباید تصور کنند که می توانند هر عملی را انجام دهند و کسی با آنها برخورد نکند.
نوبخت افزود: انتقادی که نسبت به این مجموعه است این است که در چارچوب قوانین منتقد باشند وگرنه انتقاد دولت به آزادی بیان و اندیشه است که عموم مطبوعات آن را رعایت می کنند و ما این حق را برای آنها قائلیم که باید رعایت شود.
وی در خاتمه تاکید کرد: مصادیقی که نسبت به قانون شکنی بیان شده است جامعه مطبوعاتی ما آنها را رعایت می کنند و نباید اگر خلافی صورت می گیرد تعمیم بدهیم به تمامی رسانه ها.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز