حسن پور در گفت و گو با برنا:

قوه قضاییه همکاری خوبی با مجلس برای مبارزه با فساد دارد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۲۶:۰۵
کد خبر: ۴۸۲۷۲۲
قوه قضاییه همکاری خوبی با مجلس برای مبارزه با فساد دارد
نماینده مردم سیرجان گفت: عقوه قضائیه با مجلس همکاری بسیار خوبی در زمینه مبارزه با فساد داشت. از همان ابتدا کنار نمایندگانی که خواهان تحقیق و تفحص بودند، ایستاد که امیدواریم این همکاری تا آخر ادامه داشته باشد.

«شهباز حسن پور» نماینده مردم سیرجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با بیان اینکه تمامی نمایندگان خواهان برخورد با فساد هستند، گفت: هنگامی که طرح تحقیق و تفحص های اقتصادی مطرح شد 200 نفر از نمایندگان آنها را امضا کردند و خواهان برخورد با کسانی بودند که مال مردم را به نفع خود مصادره می کنند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه با مجلس همکاری بسیار خوبی در زمینه مبارزه با فساد داشت. از همان ابتدا کنار نمایندگانی که خواهان تحقیق و تفحص بودند، ایستاد که امیدواریم این همکاری تا آخر ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که قطع نامه عادی سازی روابط ایران با اتحادیه اروپا چه تاثیری می تواند در اقتصاد هر دو طرف داشته باشد، اظهار داشت: کشور ما صلح دوست است و تا به امروز با هیچ کشوری قطع رابطه نکرده ایم و دولت در جهت منافع انسانی گام های موثری برداشته است.

وی در ادامه افزود: نیروی جوان ما در تمامی دنیا زبانزد هستند. جوانان ما توانمندی های بسیاری دارند و می توانند خود کفا باشند و حتی دانش خود را به کشورهای دیگر صادر کنند تا بازارهای جهانی را در دست بگیرند.

حسن پور در ادامه گفت: ایران باید مصرف کننده کالای درجه یک باشد نه محصولات بی کفیت چینی، اتحادیه اروپا می داند که باید با ایران ارتباط بر قرار کند و کشورهای دیگر که ما را تحریم کرده اند دیر یا زود متوجه می شوند که به ایران احتیاج خواهند داشت.

وی به مذاکرات هسته ای و موضع ایران اشاره کرد و گفت: برجام یک معاهده بین المللی است و اگر کسی هم قصد پاره کردن آن را دارد، خواب دیده است.

نماینده سیرجان خاطر نشان کرد: تنها کشوری که به تعهدات خودش در بحث برجام عمل نکرد آمریکا بود، به طوری که صدای کشورهای طرف مذاکره را در آورد و آنها نیز خواهان این هستند که ایالات متحده هرچه زودتر به قول های که در رفع برجام داده عمل کند.

وی به انفجار تروریستی سامرا که در آن تعدای از ایران مجروح و یا شهید شدند، اشاره کرد و گفت: در ابتدا مسوولان باید پاسخگو باشند که چرا با وجود اینکه می دانند این منطقه ناامن است، اجازه سفر می دهند؟ ما در گذشته هم شاهد چنین حملاتی بوده ایم. امنیت مردم باید تامین باشد تا با خیال راحت به چنین سفرهایی بروند.

حسن پور در پایان تاکید کرد: آنچه مسلم است، این آمریکایی ها و اسرائیلی ها هستند که در منطقه جنگ افروزی می کنند و با حمایت از عربستان به آن دامن می زنند و بساط آنها باید هرچه زودتر برچیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز