بازنشر/ سلطانی فر در نشست صمیمی با نمایندگان سازمان های مردم نهاد حوزه جوان عنوان کرد:

اولاند به روحانی گفت فقط در مورد زمان حمله به ایران اختلاف داشتیم/ در حوزه جوانان نیازمند اقتدار و اختیار هستیم/ دولت در همان سال اول مظلومانه مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۴۲۰
اولاند به روحانی گفت فقط در مورد زمان حمله به ایران اختلاف داشتیم/ در حوزه جوانان نیازمند اقتدار و اختیار هستیم/ دولت در همان سال اول مظلومانه مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفت
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر عکس دولت‌های گذشته که در نیمه دوم فعالیت‌ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ناحق و ناجوانمردانه مورد حمله جناح‌های سیاسی قرار گرفته است.

مسعود سلطانی فر در نشست صمیمی با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان بوشهر افزود: با وجود تنگناهها ،دولت یازدهم با اجرای طرح‌های مختلف درعرصه‌های اجتماعی، سیاسی، درمانی کارنامه درخشانی دارد.
وی یادآورشد:در برجام با درایت، توانمندی و تیزهوشی و همگرایی ارزشمند، قدرت سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران به رخ دنیا کشیده شد و سایه جنگ از سر کشور برداشته شد.
وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت:درجریان مذاکرات دکتر روحانی و اولاند رئیس جمهور فرانسه در بهمن ماه سال گذشته که بنده هم دراین مذاکرات حضور داشتم، اولاند با صراحت گفت که گروه 5+1 در مورد اصل حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اختلاف نظر نداشتند و اختلاف نظر در زمان حمله بود.
سلطانی فر اضافه کرد:مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید با اجرای تصویب برجام توانست بسیاری مشکلات کشور را کم کند، و این اتفاق بزرگ تاریخی که با همراهی و حمایت همه مسئولان عالی رتبه رخ داد.
وی گفت: این دولت با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم است و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان مشارکت جدی جوانان در تمام امور جامعه را خواستار شد و افزود: دولت بر این باور است که بتواند بیش از گذشته برای حضور جوانان در امور مختلف شرایط لازم را فراهم کند و برای مشارکت اجتماعی جوانان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اگر چه در حوزه ورزش نیازمند اعتبار هستیم اما در حوزه جوانان نیازمند اقتدار و اختیارات قانونی هستیم.
وی تصریح کرد: بیان مطالبه گری، انتقاد صحیح، توسعه و پیشرفت از سوی سمنها بسیار به جا و در رساندن کشور به جایگاه واقعی کمک می کند.
سلطانی فربا بیان اینکه وجود روحیه مشارکت و مطالبه گری باید در کشور افزایش پیدا کند افزود: برخی می گویند دولت ها تنها مشارکت مردم را در زمان انتخابات می خواهد در صورتی که حمایت گسترده این دولت از سمن ها و سازمان های مردم نهاد و تشکلهای غیر دولتی یکی از راههایی است که مشارکت مردم درتمام زمان ها و موضوع های مختلف کشور را فراهم می کند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: موفقیت هر دولت نسبت به دستاورها درجه بندی می شود اما این دولت با وجود فعالیت های فراوان در حوزه های مختلف تامین اجتماعی، درمان، تورم و نقدینگی مورد هجوم بدترین اتهامها قرار دارد.
وی بیان کرد: دولت برای فعالیت هفت هزار و 500 بنگاه اقتصادی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، اشتغال و رونق اقتصادی سرمایه در گردش و تسهیلات پرداخت می کند.
سلطانی فرد گفت: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی توان حل مشکلات جوانان را ندارد و استفاده از ظرفیت تمام دستگاهها در این راستا ضروری است.
وی افزود: دولت به جوانان نگاه چالشی ندارد بلکه آنها را بعنوان یک ظرفیت بسیار قوی در کشور می دانیم که با استفاده از آن مشکلات پیش روی کشور را در زمینه های مختلف کاهش دهیم.
سلطانی فرد اضافه کرد: خانه های جوان یکی از مکان های پویا برای فعالیت جوانان بود که د ر دولت نهم و دهم این مکانها از جوانان گرفته شد و در این دولت به دنبال احیای آنها هستیم.
وی با قدردانی از عملکرد استاندار بوشهر در مدیریت حرکت عمومی توسعه این استان افزود: در زمان حاضر تنها در 12 استان کشور خانه جوان وجود دارد که در گام نخست این خانه ها در مراکز استانها احیا می شود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: این دولت تلاش می کند تا با استفاده از رهنمود های رهبر معظم انقلاب و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی جوان فرایند اقتصاد مقاومتی را دنبال کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز