از سوی وزیر کار؛

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس نشان سه ستاره مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۹۲۵۲۷
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس نشان سه ستاره مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای سیاست‌گذاری دبیرخانه دائمی جایزه شهید فیاض بخش، تقدیرنامه سه ستاره مسئولیت اجتماعی ایران در سال ١٣٩٥ را به واسطه پیشگامی و فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعطا کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، براساس ارزیابی کمیته علمی – ممیزی و به استناد رای نهایی شورای سیاستگذاری دبیرخانه دائمی جایزه شهید فیاض بخشt نشان سه ستاره مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و رئیس شورای سیاست گذاری دبیرخانه دائمی جایزه شهید فیاض بخش طی حکمی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به واسطه پیشگامی و فعالیت‌های انسان دوستانه و خیر خواهانه قدردانی کرده است.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از زمان تاسیس تاکنون بیش از ٦٥٠ میلیارد تومان صرف زیرساخت‌هایی برای توسعه بخش‎های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان‌های بوشهر کرده است.

در این تقدیرنامه آمده است: «امید است در پرتو الطاف لایزال الهی، همواره در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی و خیر جمعی گام‌های مثمر ثمری در جهت ارتقا سرانه رفاه و سلامت اجتماعی کشور بر دارید.

تدبیر و تثبیت عدالت اجتماعی با هدف رفع تنگناها و کاستی‌های افراد جامعه، در گرو تمهید امکان و ترسیم ضرورت مشارکت همگانی و نهادینه سازی رسالت بنیادین مسئولیت اجتماعی به عنوان ضرورت به هم پیوستگی زندگی‌ها و به مثابه اولویتی غیرقابل اجتناب، پویشی داوطلبانه و راهبردی متعال، حامل ارزش‌های پایداری است که همواره سازمان‌های اقتصادی و صاحبان کالا و خدمات را قویا" به مسئولانه عمل کردن و نیز در جهت اثبات تعامل و همدلی ذینفعان خود یاری رسانده است و نهضتی است که لاجرم التزام عملی به آن، روایت‌گر اخلاق مداری و پاسخگویی در جامعه و در برابر افکار عمومی است.»

 

نظر شما