به مدت سه روز؛

نمایشگاه بین المللی تبلیغات آغاز بکار کرد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۲۰۱۸
نمایشگاه بین المللی تبلیغات آغاز بکار کرد
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از امروز 15 تا 18 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت داخلی و 60 خارجی از ایران و کشورهای ترکیه، ژاپن، چین، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، سوئیس، تایوان، فرانسه، امارات متحده عربی، اسپانیا و بلژیک نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تنکولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را در معرض دید مخاطبان قرار دادند.

نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و از سوی شرکت های داخلی و خارجی رشدی حدود 30 درصدی یافته است.

رونمایی و ثبت اختراع اولین دستگاه CNC برش فوم تولید داخلی پنج محوره، رونمایی از جدیدترین دستگاه چاپ flat bed بروی اجسام سخت با کیفیت بسیار بالا تا ضخامت 10 سانتیمتر و نمایش جدیدترین ماشین عرض 5 متر UV سازگار با محیط زیست طبق استانداردهای اروپا برخی از برنامه های ویژه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی است.

قرار است چند هیئت بازرگانی از کشورهای عراق، امارات، افغانستان، کویت، هند،پاکستان، کره جنوبی و تایوان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازید از غرفه ها و سالن ها با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در سالن های 6-7-27-31A-31B-40 -40 A-41-41 B و فضای باز برپا شده است و در آن خدمات و صنایع تبلیغات (محیطی ، محاطی ، دیجیتالی ورایانه ای)، تبلیغات کالا، محصولات وخدمات، تکنولوژی دیجیتال، انواع چاپ، تجهیزات و ملزومات چاپ، رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی، فن آوری ارتباطات، علائم تبلیغاتی، نشان های تجاری و فرهنگی، تبلیغات کالاهای صادراتی، فعـالیت های بازاریـابی و تحقیق در بازار، تکنیـک های بازاریابی و پیشبـرد فروش،شبکه های مجازی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات مخابراتی، ماشیـن های چاپ الکترونیکی، طراحـی بسته بنـدی و دیگر صنایع و خدمات مرتبط به نمایش درآمده است.

برگزاری یک همایش و چند نشست و کارگاه علمی و تخصصی با موضوعات مبانی تحقیقات بازاریابی و آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش برخی دیگر از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، حمایت از صنعت تبلیغات، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات بین افراد جامعه و بنگاههای اقتصادی، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ دیجیتال و چاپ سه بعدی و ترویج فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته در این چهار روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز