در حاشیه صحن علنی مجلس اتفاق افتاد؛

مطهری: گویا مشکل شما با من است

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۵:۴۲
کد خبر: ۵۰۲۰۳۸
مطهری: گویا مشکل شما با من است
علی مطهری در پاسخ به اعتراض یک نماینده گفت: گویا مشکل شما با من است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه صحن علنی مجلس خالی از حاشیه نیست. البته نگاه نمایندگان به هیات رییسه و زیر نظر قرار دادن رفتار آیین نامه ای آنها بیشتر از همیشه مورد توجه قرار دارد.

علی لاریجانی که از ساعت هشت صبح اداره جلسه علنی امروز را به عهده داشت حدود ساعت 11 ریاست را به نایب دوم خود یعنی علی مطهری سپرد که دقایقی بعد از این موضوع، تذکر نمایندگان آغاز شد.

ادیانی با بیان اینکه هیات رییسه سوگند خورده است خلاف آئین نامه عمل نکند اما با وجود آنکه مسعود پزشکیان در صحن حضور داشت نایب رییس دوم ریاست مجلس را به عهده گرفت.

وی ادامه داد: شما فرمودید که در زمانی که شما ریاست را به عهده گرفتید آقای پزشکیان حضور نداشتند در حالی که حضور داشتند و دفاع هم کردند.

علی مطهری  در پاسخ به این تذکر گفت: زمانی که من ریاست را به عهده گرفتم در آن لحظه آقای پزشکیان بیرون بودند مضاف بر این در آئین  نامه آمده است که رییس مجلس می تواند حتی در صورت حضور اداره جلسه را به نواب خود بسپارد از همین جا می توان موضوع ریاست نواب را هم در نظر گرفت.

مطهری با بیان اینکه در مجالس قبلی هم این اتفاقات رخ داده است و موضوع مهمی نیست، گفت: در مجالس هشتم و نهم هم شده بود آقای ابوترابی فرد حضور داشتند و آقای باهنر ریاست را به عهده می گرفت.

نایب رییس دوم مجلس خطاب به ادیانی گفت: به نظر می رسد مشکل شما با من است.

وی در پایان گفت: به هر صورت ایشان آماده نبوده و من ریاست جلسه را به عهده گرفتم که موضوع مهمی نیست.

نظر شما