واکنش کاربران فضای مجازی به حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر داوطلب ریاست جمهوری/ ببینید

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۳۵۶
واکنش کاربران فضای مجازی به حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر داوطلب ریاست جمهوری/ ببینید
کاربران اینستاگرام و توییتر به حضور تعداد بالای داوطلبان ریاست جمهوری واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، استقبال گسترده مردم برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش های زیادی را از سوی کارشناسان، خبرنگاران و مقامات در پی برداشت.

«حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن اولین واکنش جدی را نشان داد. وی در کانال تلگرامی خود نوشت: « این روزها عرصه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه به عرصه مضحکه و خنده و طنز های تلخ و ناراحت کننده ای تبدیل شده است».

«محسن رضایی» دبیر  مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان دومین شخصیت سیاسی در روز هایی که ثبت نام انتخابات انجام می‌شد خطاب به اصحاب رسانه در صفحه‌ اینستاگرام خود نوشت:« چرا رسانه‌ها فیلم و عکس عده‌ای روان پریش را منتشر می‌کنند؟»

همچنین آیت الله مکارم شیرازی این وضع را بسیار نابسمان و نگران کننده خواند و در پیامی گفت: «شکایت های زیادی از افراد متعدد از نقاط مختلف به ما رسیده که از وضع نابسامان ثبت نام انتخاب ریاست جمهوری بسیار نگران هستند.»

 البته دامنه انتقادات به اینجا ختم نشد و کاربران فضای مجازی نیز به این رفتارها واکنش جدی نشان دادند و این اقدام را نشان از خلا قانون عنوان کردند.

 

توییت 6

توییت 5

توییت

 

توییت.png1

توییت 12

توییت 13

insta1

insta 6

insta7

insta 12

حال باید دید پس از انتقادات گسترده مقامات کشورمان و مردم، مبنی بر خلا قانونی در «تعریف رجل سیاسی» این مسئله دوباره برای بررسی به جریان خواهد افتاد و یا پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری مانند برخی قوانین دیگر به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز