پیرموذن در یادداشتی نوشت؛

حق سرنوشت، دستاورد انقلاب

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۲:۴۲
کد خبر: ۵۴۶۱۵۵
حق سرنوشت، دستاورد انقلاب
یادداشت میهمان-کمال الدین پیرموذن

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن یادداشت «کمال الدین پیرموذن» نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی که در اختیار خبرگزاری برنا قرار گرفت به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران، متعلق به خود مردم است و ملت بر اساس احساس وظیفه خود و در دفاع از تاریخ و هویتی که خود سازنده آن هستند پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

استقلال آزادی و جمهوری اسلامی حقوق از دست رفته ای بود که به برکت مبارزه تحسین برانگیز ملت قهرمان ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ در پهندشت ایران زمین استقرار یافت و از آن روز مردم ایران عهد بستند پاسدار حقوق مشروع خویش باشند و با وجود همه بحرانها، دشواریها، کوتاهی ها، بی مهری ها، تهدیدات و توطئه ها براین عهد پای بند مانده اند.

پیروزی انقلاب، در حقیقت پیروزی ملت ایران در حاکمیت استقلال بجای وابستگی، آزادی بجای احتناق و دیکتاتوری و جمهوری اسلامی بجای هر رژیم با هر نام و نشانی که اولاً غیر مردمی و ثانیاً غیر اسلامی باشد، بشمار می رود.

برگزاری انتخابات آزاد، عادلانه، قانونی و رقابتی و مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خویش و حق انتخاب رئیس جمهور خود، از حقوق اساسی ملت رشید ایران اسلامی است.

ملت مسلمان ایران آماده می شوند تا در یکی از شور انگیزترین عرصه های مشارکت عمومی حضور یابند و جلوه ای دیگر از حماسه آفرینی را تدارک می کنند.

ملت بزرگ ایران، در ادامه حرکت انقلاب اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه ۲۴ خرداد ۹۲، اراده مبتنی بر تحقی کامل آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند.

توفیقات مهمی که در چهار ساله گذشته در عرصه های داخلی و خارجی در پرتو این حرکت عظیم نصیب کشور و نظام شده است، شاهد صادقی بر حقانیت این راه است.

مردم به صداقت، سلامت و توانایی دکتر روحانی باور دارند و به مشکلات و محدودیت های موجود نیز به خوبی واقفند و راهی که با رئیس جمهوری آغاز کرده اند، همدیگر را تنها نخواهند گذاشت و حرکت اصلاحی همدیگر را ناتمام و ابتر رها نخواهند کرد.

کمال الدین پیرموذن

رئیس شورای سیاست گذاری و راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان اردبیل

 

نظر شما