محمود کیانوش راد :

تغییر رشد اقتصادی ویرانگر منفی ۷ ، به مثبت هفت یک اتفاق خارق العاده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۷:۴۶:۵۱
کد خبر: ۵۴۶۵۱۴
تغییر رشد اقتصادی ویرانگر منفی ۷ ، به مثبت هفت یک اتفاق خارق العاده است
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تغییر رشد اقتصادی ویرانگر منفی 7 ، به مثبت هفت یک اتفاق خارق العاده است که باید به صورت ساده برای مردم توضیح داده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمود کیانوش راد فعال سیاسی اصلاح طلب نماینده پیشین مجلس در یادداشتی به بررسی عملکرد چهارساله دولت یازدهم پرداخت.

او نوشت: توجیه فعالیت های دولت روحانی در چهار سال اخیر از نگاه تیزبین نخبگان فکری،  هنری، سیاسی و اقتصادی دور نمانده و به خوبی می توان با ارائه شاخص های کمی نسبت به حمایت اقشار تحصیل کرده امیدوار بود.

وی افزود: آنچه که در این میان اهمیت دارد عملی کردن این داده ها با شاخصه های مشخص برای طبقات گوناگون مردم است . اگر چه مردم تغییرات را در زندگی خودشان با اندک دقتی می‌توانند دریابند.

کیانوش راد در توصیه ای به دولت خاطر نشان کرد:  دولت باید نسبت به ارائه ملموس اقدامات دولت احمدی‌نژاد بدون ملاحظه جهت تنویل افکار عمومی اقدام کند. البته باید توجه داشت حامیان دولت نباید تخریب را با افشاگری اشتباه بگیرند.

وی همچنین اظهار داشت: کار سالم ما حامیان دولت ارائه شفاف واقعیت ها است. استفاده از هرنوع توهین ،تحقیر و استفاده از الفاظ غیرملموس می تواند به زدگی مردم از حامیان روحانی منجر شود.توجه داشته باشید که تبلیغات تخریبی و غیرمنصفانه می‌تواند باعث رویگردان  مردم از عاملان تخریب و ایجاد مظلومیت برای طرف مقابل ما باشد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: ما باید اثرات عدم تداوم دولت روحانی را به خوبی برای مردم تشریح و تبیین کنیم و به صورت عینی مردم را با برکاتی که آزادی و امنیت و پیشرفتی که در اقتصاد ایران در حال رخ دادن است آگاه نماییم.

محمود کیانوش راد در پایان تاکید کرد: تغییر رشد اقتصادی ویرانگر منفی 7 ، به مثبت هفت یک اتفاق خارق العاده است اما می باید این واقعیت را به صورت قابل درک و ساده تر برای مردم توضیح دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز