مجید انصاری:

تخریب چهره نظام و دولتمردان با تهمت دور از اخلاق است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۲۱۰
تخریب چهره نظام و دولتمردان با تهمت دور از اخلاق است
معاون حقوقی رییس جمهوری نوشت: با توجه به فرصت های مناظراتی باید یادآوری کرد اینکه آقای قالیباف و یا برخی دیگر از کاندیداها می خواهند به هر قیمتی با دروغ و تهمت چهره نظام و دولتمردان را تخریب کنند نه تنها درست نیست، بلکه دور از اخلاق اسلامی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجید انصاری در یادداشتی نوشت:

طی دوازده سال گذشته که آقای قالیباف شهردار تهران بوده اند، اتفاقات زیادی در این شهر افتاده است از روز به روز آلوده تر شدن هوا تا ترافیک های سنگین شهری، ریزش پل، فرونشست‌های ساخت و ساز ها تا اینکه شبی صدای اره برقی از چنارستان ها قطع نشد. چندین و چند نقطه این شهر را می‌توان مثال زد که با قطع چنارها بتون و آهن جایشان کاشته شده است.

نکته جالب هم این است که پروانه های ساخت و سازی که در همین مناطق به عده ای داده اند ، بر خلاف ادعای ایشان برای تقسیم بندی مردم به ٤./. و ٩٦/. دقیقا به عده ای خاص داده اند.

در تهران چهارصد هزار واحد مسکونی خالی وجود دارد که با پروانه های ایشان جهت ساخت و ساز ساخته شده اند. همه این واحدها در مناطق بالای شهر قراردارند و آنقدر گران هستند که مردم عادی توان خریدش را ندارند. این واحدها برای ٩٦/. مردم ساخته شده است؟

البته ایشان کارهای خوبی هم در شهرداری انجام داده‌اند، اما آنقدر مشکلات ریشه ای و غیر کارشناسانه در زمان کار و مدیریتشان ایجاد شده که ذهن به نقاط مثبت نمی رسد.

در حال حاضر با توجه به فرصت های مناظراتی باید یادآوری کرد اینکه آقای قالیباف و یا برخی دیگر از کاندیداها می خواهند به هر قیمتی با دروغ و تهمت چهره نظام و دولتمردان را تخریب کنند نه تنها درست نیست، بلکه دور از اخلاق اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز