وکیلی:

کاندیدای مخالف دولت درباره فعالیت پسرش توضیح دهد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۲۷۳
کاندیدای مخالف دولت درباره فعالیت پسرش توضیح دهد
سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: یکی از کاندیداها در سال ۸۷ طی نامه‌ای رسمی به رییس مجلس وقت در مخالفت با یارانه‌ها افزایش آن را نادرست خواند. این درحالی است که نظر ایشان در آن زمان درست بود و اکنون مشخص نیست چگونه تغییر نظر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدعلی وکیلی» سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: شیوه ستادهای تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که به مشارکت حداکثری کمک کنند. هر شیوه تبلیغاتی که از مشارکت حداکثری بکاهد، خلاف منافع ملی است.

وی در تشریح تفاوت های مناظره اول و دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در مناظره اول شاهد دو تیم دو نفره بودیم اما در مناظره دوم شاهد دو تیم سه نفره بودیم.

سخنگوی ستاد روحانی افزود: یکی از کاندیداهای اصولگرا از وضعیت بلاتکلیف گذشته خارج شده و به قول خودش پاس‌هایی که می‌داد، بی‌جواب نمی‌ماند و حتی خودش تبدیل به اسپک زن شده بود که نشان دهنده فعال شدن اتاق‌های فکر آنها است و ایرادی ندارد.

وکیلی با بیان اینکه در مناظره روز گذشته شاهد دو شیوه تخریبی - سلبی و ایجابی -تبیینی بودیم، اظهار کرد:  مردم هنوز از زبان کاندیداهای رقیب حرف اثباتی و تشریح برنامه‌ها را نشنیده‌اند و متوجه نشده اند در صورتی که این افراد رای بیاورند، بنابر چه منابعی قرار است وعده ۵ میلیون شغل را محقق کنند و بنابر کدام روش های علمی و کارشناسی یارانه مردم تبدیل به ۱۵۰ هزار تومان و کارانه تبدیل به ۲۵۰ هزار تومان می‌شود.

وکیلی تاکید کرد: یکی از کاندیداها در سال ۸۷ طی نامه‌ای رسمی به رییس مجلس وقت در مخالفت با یارانه‌ها افزایش آن را نادرست خواند. این درحالی است که نظر ایشان در آن زمان درست بود و اکنون مشخص نیست چگونه تغییر نظر داده‌اند. همچنان کارشناسان معتقدند همین ادعای ۱۵۰ هزار تومان یارانه در صورتی که قرار به اجرایی شدن باشد، بنزین را به لیتری ۴ هزار تومان، نان لواش را به ۲ هزار تومان می رساند.

وکیلی گفت: به نظر می‌رسد این دو مناظره تاکنون نتوانسته توان سنجی کاندیدای منتقد دولت را برای مردم به نمایش بگذارد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در مناظره روز گذشته اعلام کرد: این افراد قرار است در صورت اقبال مردم نفر نخست اجرایی کشور و نفر دوم نظام بعد از مقام معظم رهبری باشند. مردم انتظار حرف مستند دارند و کسی نمی‌تواند خلاف گویی از این افراد را بپذیرد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه با اشاره به اظهارات یک نامزد مبنی بر واردات لباس توسط دختر وزیر دولت گفت: در مناظره دیروز ادعا شد فرزند وزیر مرتکب تخلف قانونی شده است. در حالی که مطابق حکم رسمی دادگاه او رسما تبرئه شده یعنی کارش خلاف قانون نبوده است. لذا ایراد می گیرند که چرا فرزند وزیر اقدام به کاسبی کرده؟ خب اگر این ایراد است همین اشکال به فرزند یکی از نامزدهای ریاست جمهوری هم وارد است. فعالیت‌های تجاری ایشان در خارج و داخل کشور و فعالیت آموزشی و غیر انتفاعی و نام مدرسه ایشان زبان زد است.

 وی در پایان گفت: خوب است این کاندیدا راجع به فعالیت‌های فرزندش توضیح دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز