عبدالکریم حسین زاده:

مردم در انتخابات ثابت کردند به تجربه و خرد می‌اندیشند

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۶۳۶۰۸
مردم در انتخابات ثابت کردند به تجربه و خرد می‌اندیشند
نماینده اهل سنت گفت: کسانی بودند که با بخشش یارانه می خواستند با عزت مردم معامله کنند اما آنها ثابت کردند بیش از آن که به نان بیاندیشند به تجربه و خرد می اندیشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «عبدالکریم حسین زاده» نماینده اهل سنت و رییس ستاد اقوام و مذاهب کشور در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت: دست همه شما سربازان دینی که پای صندوق‌های رای حاضر شدید، می‌بوسم. سلامی ویژه دارم بر سید اصلاحات محمد خاتمی و آرزو دارم روزی او در بستر اجتماعی باشد. همچنین یاد آیت‌الله هاشمی را گرامی می‌دارم.

حسین زاده ادامه داد: آقای روحانی من در ستاد اقوام و مذاهب حضور داشتم و تجربه های جدیدی به دست اوردم و فهمیدم که ما چه ملتی داریم و از آنها غافلیم. من می دانستم، آقای روحانی کسی است که چتر ایران را بر همه کشورها از خلیج تا خزر می‌گستراند. کسانی بودند که با بخشش یارانه می خواستند با عزت مردم معامله کنند اما آنها ثابت کردند بیش از آن که به نان بیاندیشند به تجربه و خرد می اندیشند. چیزی که برای ما مهم است، تمامیت ارضی است.

وی در ادامه گفت: من چند پیشنهاد برای تمامیت ارضی دارم. احیای مشاور رییس جمهور در امور اهل سنت و احداث سازمان حقوق شهروندی. همچنین انتظار داریم لایحه رفع تبعیض ها از دولت به مجلس ارایه شود و مشاور ریاست جمهوری به معاونت تبدیل شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز