معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان:

کمپین دهه هفتادی‌ها در حزب ندا آغاز به کار کرد/ دلیل مطرح شدن نام خرازی برای شهرداری را از اعضای شورا بپرسید

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۴:۳۰
کد خبر: ۵۹۰۰۷۷
کمپین دهه هفتادی‌ها در حزب ندا آغاز به کار کرد/ دلیل مطرح شدن نام خرازی برای شهرداری را از اعضای شورا بپرسید
«حسن بختیاری» معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان گفت: در آستانه سومین کنگره حزب ندای ایرانیان، کمپین دهه هفتادی‌ها راه‌اندازی شد.

«حسن بختیاری» معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره کمپین دهه هفتادی‌ها که قرار است در شورای مرکزی فعالیت کنند، گفت: در آستانه سومین کنگره حزب ندای ایرانیان، کمپین دهه هفتادی‌ها راه‌اندازی شد و آنها می‌توانند برای عضویت در شورای مرکزی حزب نامزد شوند. حزب ندای ایرانیان از ابتدا متشکل از جوانان بوده و شعار، جوان‌گرایی را مطرح کرده است.

بختیاری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حزب ندای ایرانیان گرفتار انحصارطلبی شده است، گفت: اگر ما گرفتار انحصارطلبی شده بودیم مجال رشد در درون حزب صورت نمی‌گرفت اما در سومین کنگره سه فراکسیون سرو، آسا و آرمان را خواهیم داشت. وجود این فراکسیون‌ها نشان می‌دهد که چیزی به نام انحصار وجود ندارد.

رئیس ستاد برگزاری سومین کنگره حزب ندای ایرانیان در مورد انتقاد برخی از احزاب اصلاح‌طلب به شورای سیاست‌گذاری گفت: شورای سیاست‌گذاری باید بین ۸۰۰ گزینه ۲۱ نفر را برای لیست شورای شهر تهران انتخاب می‌کرد که این کار سختی بود. ما (حزب ندا) در راستای تعامل و مدارا با کلیه جریانات پیش می‌رویم و شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بختیاری در همین زمینه بیان کرد: ما انتقادات خودمان را به صورت مکتوب در برخی مقوله‌ها به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متذکر شده‌ایم. ما وقت جدایی از شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را نداشتیم، البته شورای مرکزی جدید حزب ندای ایرانیان در آینده تصمیم می‌گیرد.

این عضو حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری «صادق خرازی» برای شهرداری تهران گفت: آقای خرازی چنین تصمیمی ندارد. این سوال را باید از اعضای شورا پرسید که چرا نام ایشان را در میان کاندیداهای شهرداری تهران قرار داده‌اند. چنین موضوعی در حزب مطرح نشده و به نظر می‌رسد این موضوع بدون هماهنگی با ایشان و باتصمیم اعضای شورا اتخاذ شده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌های خود را به دولت اعلام کرده‌اید یا خیر، اظهار کرد: ما دنبال پوست‌اندازی دولت و توجه به طیف جوانان هستیم. میانگین سن جمعیت کشور ۲۹.۷ درصد است و میانگین سنی کابینه دولت ۶۱ درصد، یعنی میانگین سنی دولت نسبت به جمعیت کشور ۲.۵ برابر بیشتر است. ما از بدو تأسیس حزب شعار جوان‌گرایی را دادیم و از جوان‌گرایی نیز حمایت می‌کنیم.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: ما در زمینه جوان‌گرایی رایزنی‌هایی را با دولت مبنی بر توجه به مدیریت جوان داشته‌ایم تا بتوانیم مطالبات و خواسته‌های آنها را پیگیری کنیم.

او در پایان دلیل حمایت حزب ندای ایرانیان از قشر جوان را برنامه‌محور بودن این قشر عنوان و تصریح کرد: باید مطالبات قشر جوان را جدی گرفت.

 

نظر شما