هاشمی طبا:

کاندیدای پوششی نبودم/ با آقای روحانی در این باره صحبت نکردم

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۲:۲۷:۴۵
کد خبر: ۵۹۳۸۳۵
کاندیدای پوششی نبودم/ با آقای روحانی در این باره صحبت نکردم
«سید مصطفی هاشمی طبا» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارات اخیر «سید مصطفی آقا میرسلیم» مبنی بر کاندیدای پوشش بودن خود را رد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «سید مصطفی آقا میرسلیم» کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روزهای اخیر صحبت های مختلفی درباره جریان اصولگرایی، قالیباف، جمنا و هاشمی طبا مطرح کرده است. میرسلیم گفت: «آقایان هاشمی طبا و جهانگیری با رویکرد کاندیدای پوششی وارد عرصه شدند. این کار به معنی مسخره‌کردن مردم است. آقای هاشمی طبا به عنوان کاندید وارد شد اما می گفت به روحانی رای می دهم».

همچنین میرسلیم در سخنرانی اخیر خود از حجت الاسلام رییسی انتقاد کرد که با واکنش حزب موتلفه مواجه شد. پس از گذشت 24 ساعت از واکنش حزب موتلفه، او امروز با انتشار پستی در کانال تلگرام این سخنان را غیر رسمی عنوان کرد و از اقدامات تولیت آستان قدس رضوی دفاع کرد. او در این باره نوشت: «بنده به جناب آقای رئیسی علاقه مندم و ایشان را فردی کوشا و در مسیر خدمت به مردم می دانم. عملکردی که در دوره پس از انتخابات از ایشان شاهدیم بسیار فراتر از کارهایی است که در دوره انتخابات انجام می دادند و این گواه نادرستی اتهاماتی است که در آن مقطع به ایشان زده می شد. عملکرد مخلصانه ایشان نشان می دهد نه برنامه ای وجود داشته است که جایگاه خدمت به «امام رضا علیه السلام» ابزار قرار گیرد و نه سوء استفاده ای شده است.  به خدا پناه می بریم از شر بدخواهان.»

«سید مصطفی هاشمی طبا» چهره خوش اخلاق و محبوب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره اظهارات میرسلیم گفت: ایشان آزاد هستند  هر صحبتی را انجام دهند و من مایل نیستم به این موضوع ورود کنم اما درباره پوششی بودن کاندیداتوری من در انتخابات ریاست جمهوری باید بگویم که من صحبتی با آقای روحانی در این زمینه نداشته و نمی‌دانم این موضوعات از کجا نشات می‌گیرد.

او در پایان افزود: اقای میرسلیم اخیرا صحبت هایی را درباره «جمنا» مطرح کرده اند که حتما سند و دلیلی برای اظهارات خود دارند اما من نسبت به سخنان ایشان که برپایه اطلاعاتی است که در اختیار دارند، صحبتی نخواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز