مصطفی حسنی دبیر پویش "آری به تولیدملی" :

شریعتمداری طرفدار سرسخت تولید ملی است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۹۹۹۹۰
شریعتمداری طرفدار سرسخت تولید ملی است
پویش ملی طی یادداشتی حمایت قاطع خود را از محمد شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی صنعت و معدن اعلام کرد.

آری به تولید ملی در سالی که مقام معظم رهبری مبنای آن را برخورداری از تفکر جهادی برای کمک به تولید داخلی دانسته‌اند، نشان از توافق میان ملت و دولت برای عبور از چالش‌های پیش رو دارد.

کسانی در این سال می‌توانند پیشگام و پیشرو در تحقق این آری بزرگ و سرنوشت‌ساز به آینده روشن برای تولید شوند که تمام عمر خود را در مسئولیت‌های مهم و بزرگ اجرایی کشور با درک دغدغه‌ها و مشکلات مردم وقف توسعه با تفکری انقلابی کرده باشند.

دکتر محمد شریعتمداری طی چند دهه گذشته و در مسئولیت‌های مختلف نشان داده، هوای تازه آری به تولید ملی را تنفس کرده است، ایشان فردی برخوردار از بینش صحیح و با انرژی در شرایط فعلی برای تصدی سمتی می‌باشند که حال و آینده توسعه ایران اسلامی عزیز ما وابسته به آن است. 

کوچه پس‌کوچه‌های تولید در شرایطی که مسئله اشتغال و خوداتکائی ملی موضوعی استراتژیک، مهم و اثرگذار بر آینده کشور است، فردی متمایز و توانمند برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از ایده‌های نو نیاز دارد.

همه بزرگان، اهل فن و متخصصان صنعت و تجارت ابراز کرده‌اند، این حوزه نیاز به هوایی تازه دارد، نگاه و شخصیت دکتر محمد شریعتمداری با توجه به سوابق ارزنده ایشان، درک درستی که از مشکلات جاری اقتصادی کشور دارند و روحیه اثرگذار و اهل تعامل وی که باعث شده مبدل به محور اعتماد همه جریان‌های سیاسی کشور شوند، بی‌تردید هوایی تازه برای حوزه صنعت، معدن و تجارت در ایران عزیز اسلامی می‌باشد.

می‌توان انتظار داشت در دوران وزارت دکتر شریعتمداری خونی تازه در رگ‌های تولید وارد شود و به روزهای پر رونق صنعت و تجارت چشم داشته باشیم. حضور ایشان بدون شک نقطه عطفی در تاریخ صنعت، معدن و تجارت در ایان خواهد بود.

دبیر کمپین آری به تولید ملی و گردانندگان آن که طی چهار سال گذشته همه دغدغه و توان خود را صرف حمایت از تولید داخلی کرده‌اند، اعتقاد دارند، رای اعتماد مجلس به محمد شریعتمداری رای اعتماد به تولید ملی است. دکتر شریعتمداری شخصیتی خوش‌فکر و توانمند است که می‌تواند شعار آری به تولید ملی را در دولت به عمل مبدل نماید. 

کمپین مردمی آری به تولید ملی حمایت کامل و همه جانبه خود را از دکتر محمد شریعتمداری به عنوان شخصیتی انقلابی و علمی، برخوردار از شرایط کامل تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌دارد. باشد که فرصت آینده تولید درخشان و بالنده برای مردم ایران باشد.

مصطفی حسنی

دبیر پویش مردمی آری به تولید ملی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز