یادداشت؛

امروز سپاه همه ایران است/ پیام مهم همصدایی سردار نظامی و سردار دیپلماسی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۵:۵۶:۱۵
کد خبر: ۶۲۲۷۱۵
امروز سپاه همه ایران است/ پیام مهم همصدایی سردار نظامی و سردار دیپلماسی
خبرگزاری برنا- سید محمد حسن بلاغی مبین

۱- ترامپ نه دیوانه است و نه ابله، او تاجری است که در سیستم اقتصاد آمریکا رشد کرده، سرمایه داران آمریکایی مثل سیاستمدارانشان زبان زور دارند نه فکر راهبردی، آنها بیش از آنکه بخواهند مسیر عقلانی را برای موفقیت طی کنند، بیشتر تهدید می کنند و فشار می آورند تا به سود برسند، این روال شاید در دنیا خریدار داشته باشد ولی ایران جایی نیست که یکنفر زور بگوید و بقیه بگویند چشم! آمریکایی ها این تجربه را دارند، آنها البته شاید فراموش کرده باشند ولی تاریخ به آنها یادآوری می کند قانون کاپیتالاسیون مقدمه انقلاب ۵۷ در ایران شد، حالا هم مورخان آمریکایی بهتر است برای ترامپ تاریخ را بخوانند تا بدانند شوخی با ایران عواقب سختی دارد.

۲- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش مهمی از نظام جمهوری اسلامی است، شاید داخل کشور برخی نقدها به برخی رفتارها وجود داشته باشد ولی مردم در قبال نیروهای خارجی متحد از سپاه حمایت می کنند، اگر دولت آمریکا جسارتی به سپاه کند همه مردم ایران را مقابل خود خواهد داشت. شاید باز ترامپ نداند ولی قهرمانان این مردم سپاهیانی هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی جان خودشان را کف دست گرفتند و برای دفاع راهی میدان نبرد شدند. شاید نداند که قهرمان امروز ایران امثال حججی ها هستند که برای امنیت ایران سر می دهند ولی التماس نمی کنند. ترامپ اشتباه نکند، اگر اختلافی درون خانواده ایران است، در همین محدوده می ماند و باعث نمی شود مقابل دشمن خارجی وحدت نداشته باشیم.

۳- دیدار عزیز جعفری، سردار نظامی و محمد جواد ظریف، سردار دیپلماسی و یکدلی و یک زبانی آنها حامل یک پیام ویژه است؛ کسانی که گمان می کنند دولت و سپاه دو جزیره جدا هستند بدانند توهم دارند امروز همانگونه که دولت "همه ایران" است سپاه هم "همه ایران" است و وحدت دولت، ملت و سپاه، خیال خامی که دولت نو کیسه امریکا دارد را در همان حد توهم باقی خواهد گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز