خط حزب‌الله ۱۰۴ منتشر شد؛

قدرت ایران قابل مذاکره نیست

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۴:۰۲
کد خبر: ۶۲۷۱۰۵
قدرت ایران قابل مذاکره نیست
نشریه‌ی خط حزب‌الله در آخرین روزهای مهرماه ۱۳۹۶ به شماره صدوچهار خود رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، رهبر انقلاب، روز چهارشنبه، در دیدار نخبگان جوان علمی کشور، بیانات مهمی پیرامون اوضاع داخلی کشور، منطقه و بین‌الملل ایراد فرمودند. نظر به اهمیت این دیدار، نشریه‌ی خط حزب‌الله بخش‌های مهم آن را تقدیم مخاطبین محترم می‌کند. به همین جهت گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «قدرت ایران قابل مذاکره نیست» به این موضوع پرداخته است.

صدوچهارمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «علت عصبانیت آمریکا از سپاه» به چرایی شکست نقشه‌های آمریکا در منطقه پرداخته است. در بحشی از مطلب این چنین آمده است: دانشگاه تفنگداران دریایی "کوانتیکو" که یکی از مهمترین اندیشکده‌های آمریکا محسوب می‌شود، در تحقیقی که توسط سه افسر پژوهشگر در سال ۲۰۱۱ درباره‌ی ایران نوشتند، اینگونه اعلام کرد که مواجهه‌ی نظامی با ایران، نه تنها دستاوردی برای آمریکا ندارد بلکه هزینه‌های آن برای آمریکا و غرب، بیش از سود آن است. "رای سایمون"، یکی از نویسندگان این تحقیق، در این‌باره چنین نوشته بود: "راه مبارزه با ایران گم شده است. شاید بتوان در کوتاه‌مدت از طریق نظامی ضربه‌ای به ایران زد اما از آنجا که توان دفاعی ایران در میانمدت و بلندمدت بسیار بالاتر از کشورهایی همچون سوریه، عراق و لیبی است، تهدید نظامی مستقیم یا غیرمستقیم ایران، تنها این کشور را پرتوان‌تر از قبل می‌کند."

سازش با آمریکا هیچ مشکلی از ما حل نمی‌کند، از تکبر در هرکاری پرهیز کنید، اگر امکان دفاع نداشته باشید، مجبورید عقب‌نشینی کنید، اسلام تکلیف مبارزه با آمریکا را روشن کرده، از فرصتی که دارید استفاده کنید و... عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح جانباز شهید دکتر محمود رفیعی تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

نسخه-مطالعه-وب_-104-1

نظر شما