با صدور حکمی عنوان شد؛

انتصاب جدید «سامان نیازی» در مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۰۸۳۰
انتصاب جدید «سامان نیازی» در مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران
«سامان نیازی» به عنوان معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «محمد واحدی» رئیس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی خطاب به «سامان نیازی» به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای سامان نیازی

سلام علیکم

احتراما؛ نظر به تعهد و تجارب و عملکرد مثبت شما در مدت سرپرستی سمت معاونت اجرائی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بدینوسیله جنابعالی را به عنوان معاونت امور بین الملل در این موسسه منصوب می نمایم.

امید است با اتکا به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله و  پیگیری وضعیت حقوق بشر در جهان علی الخصوص کشورهای مسلمان کوشا باشید.

ضروری است با نصب العین قراردادن رهنمود مقام معظم رهبری و  توجه به قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف این نظام مقدس در زمینه حقوق بشر بیش از پیش کوشا بوده و با عمل به اساسنامه تاسیس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در اتخاد موضع تهاجمی نسبت به نقض مکرر حقوق بشر در کشورهای مدعی  مجدانه کوشش نمایید.

امید است با عمل به اساسنامه موسسه همه تلاش ها و کوشش های خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران  بکار بندید.

توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله از خدمات گسترده و زحمات ارزشمند و اثرگذارآقای محمدحسین مرزه عبدالرزاق در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر  نموده و  برای ایشان در مسئولیت جدید مشاورعالی و عضو شورای مرکزی  مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق روز افزون دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

محمد واحدی

رئیس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز