مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح:

رژیم صهیونیستی جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۳۵:۱۴
کد خبر: ۶۳۳۵۶۴
رژیم صهیونیستی جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت
مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی با تجربه ای که از جنگ ٣٣ روزه به دست آورده است، یقینا جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی با اشاره به استعفای نخست وزیری لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با تجربه ای که از جنگ ٣٣ روزه به دست آورده است، یقینا جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت. البته از جنایتکار جز جنایت انتظاری نیست؛ خصوصا رژیم صهیونیستی که نطفه جنایت را در جهان اسلام کاشته است.

سردار دهقان تحلیل و برداشت غلط آمریکایی ها از منطقه را یکی از اشتباهات آنها برشمرد و تاکید کرد: موج بیداری اسلامی در همه کشورهای منطقه موجودیت آمریکایی ها و عوامل آنها را در منطقه هدف قرار داده است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا افزود: این سوال مطرح است که عربستان به چه علت و به چه دلیلی امروز ملت مظلوم یمن را از هوا و زمین و با همه سلاح هایی که در اختیار دارد را مورد هدف قرار می دهد اما کسی متعرض آن نمی شود؟

دهقان با بیان اینکه سپاه مسئولیت دفاع از نظام و انقلاب را بر عهده دارد، گفت: آنچه از جانب آمریکایی ها مطرح می شود، فاقد ارزش است و سپاه بر اساس قانون اساسی یکی از نیروهای نظامی رسمی کشور است.

نظر شما