سفیر ایران در جمهوری چک:

تهدید ایران به جنگ منجر به بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۵۱۵۴
تهدید ایران به جنگ منجر به بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد
سفیر ایران در جمهوری چک با وزیر امور خارجه این کشور در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت و گو کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «علی اکبر جوکار» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پراگ، روز پنجشنبه با "لوبومیر زائورالک" وزیر امور خارجه جمهوری چک دیدار کرد.

وزیر امور خارجه چک در این دیدار ضمن اعلام پایبندی و حمایت کشورش از برجام از ارتقاء سطح روابط دیپلماتیک بین دو کشور و روند رو به رشد مناسبات دوجانبه ابراز خرسندی کرد و آمادگی این کشور برای گسترش همکاری ها با کشورمان در حوزه های اقتصادی و صنعتی همچون انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت منابع آب و فاضلاب، معدن، حمل و نقل و نیز انتقال تجربیات در حوزه خصوصی سازی را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری چک همچنین در این دیدار بر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در حفظ ثبات و امنیت منطقه ای اشاره و بر تلاش همه جانبه به منظور حل و فصل بحران های منطقه از طریق گفتگوهای سازنده بین کشورهای آن تأکید کرد.

«علی اکبر جوکار» سفیر کشورمان نیز در این دیدار با تشریح مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران های منطقه ای اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران معتقد به گفتگو و مذاکرات برای حل مسائل منطقه بوده و طرح اتهامات بی اساس و تهدید ایران به جنگ را در راستای بی ثبات سازی منطقه می داند.

photo_2017-11-09_22-58-45

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز