وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت:

احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۴۹۳۷
احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: با تصویب هیت وزیران احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: ما دو تا آزمون سرنوشت ساز داریم، یکی آزمون پایه نهم و یکی پایه دوازدهم و نهایی است. چون آزمون سرنوشت ساز است، تاکید کردیم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند. در روش های غیر حضوری ممکن است حقوق دانش آموزان تضییع شود و نگرانی برای دانش آموزان و خانواده ها ایجاد کند. در این موارد هم تاکید ما، رعایت پروتکل های وزارت بهداشت است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در مورد پایه دانش آموزان ابتدایی و به خصوص پایه اول باید معلمین مطئمن شوند که دانش آموزان اهداف دوره تحصیلی را فرا گرفته و محتوای آموزشی را آموختند و توانایی در آنها ایجاد شده و هرچند روش های آن، می تواند به صورت غیر حضوری هم باشد.

حاجی میرزایی اظهار کرد: با تصویب هیت وزیران احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد. با تصویب دولت در اسفند گذشته که همه کارکنان دولت از ضریب فوق العاده شغل فصل دهم برخوردار شده بودند چون فرهنگیان هم از آن ضریب برخوردار شده بودند و محل استفاده از آن ضریب، رتبه بندی بود، اختلالی در امر رتبه بندی فرهنگیان ایجاد شد. امروز در هیات وزیران تصویب شد که احکام رتبه بندی بر اساس این تصویب اصلاح و ترمیم شود. زمان اجرا هم از اول فرودین 99 خواهد بود و احکام آنها به سرعت اصلاح و ماوالتفاوت از فروردین 99 پرداخت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز