اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۵۱۴۵
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

مردم می‌خواهند عملکرد احزاب در شرایط بحرانی را ببینند/ احزاب در برابر بحران‌های اخیر کشور سکوت کردند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گر احزاب بخواهند از این دوره کم اقبالی نسبی شهروندان کشور فاصله بگیرند، نیازمند بازنگری در عملکرد هستند.


////

عضو شورای مرکزی مردم سالاری:

مردم با هیچ جریان سیاسی عهد و اخوت نبسته‌اند/ به هیچ وجه اصلاح طلبان حذف نمی‌شوند

عضو شورای مرکزی مردم سالاری گفت: جریانهای سیاسی داخل کشور هیچ گاه حذف نمی شوند شاید برای مدت زمانی مورد کم توجهی مردم به دلیل عملکردشان، قرار گیرند اما حذف شدنی نیستند.


////

واکنش معاون رییس جمهور به اتهامات علیه مولاوردی:

مولاوردی را از خود نمی‌دانند، او را تخریب می‌کنند/ انتقام سال ۹۲ و ۹۶ را از افرادی مثل مولاوردی و اعضای دولت می‌گیرند/ چرا اظهارات آقای مداح رفع رجوع شد

معاون رییس جمهور گفت: بارها و بارها مولاوردی مورد تهمت قرار گرفته و بر علیه او داستان سازی هایی صورت گرفته است و گاه از شدت نداشتن موضوع با دروغ و تهمت های غیرقابل باور پرونده سازی کردند.


////

عضو جبهه پایداری:

مجلس یازدهم باید از تجارب مجالس گذشته استفاده کند/ جلسات وفاق با همت و محوریت جبهه پایداری تشکیل می‌شود/ مجلس یازدهم با شام دادن رئیس انتخاب نکند/ شائبه‌های مالی باعث کاهش مقبولیت رئیس مجلس می‌شود

عضو جبهه پایداری گفت: بهتر است کسانی که به عنوان رییس مجلس می‌آیند در مرحله اول مطمئن باشند که خودشان و خانوادشان ابهامات و اشکال مالی ندارند و اگر در مظان قرار دارند، توضیح دهند تا هم همه 270 نماینده‌ای که از شهرستان ها می‌آیند و هم همه مردم در جریان، قرار بگیرند.


////

نماینده مردم تهران مطرح کرد؛

تقدیر نخبگان و فعالین سیاسی از آذری جهرمی/ حمایت قوی دولت از بازار بورس و سرمایه/ طرح‌ها و لوایح نیمه کاره را به رئیس جمهور تحویل دادم

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در بحران کرونا گفت: کار بسیار مهمی وزارت ارتباطات در ادامه خدمات رسانی آنلاین داشت که جای تقدیر دارد.


////

در جلسه دولت به ریاست روحانی؛

آیین ‌نامه اعطای تابعیت ایران به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی تصویب شد/ ابراز نگرانی وزیر بهداشت از اوج گرفتن ویروس کرونا در برخی نقاط کشور / تأکید رئیس جمهور بر لزوم هرچه سریع‌تر واگذاری سهام عدالت به مردم

در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اوج گرفتن ویروس کرونا در برخی نقاط کشور که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پدید آمده است، ابراز نگرانی کرد.


////

روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان تاکید کردند؛

وزرای راه ایران و قزاقستان مسوول پیگیری افزایش تبادلات تجاری دو کشور از مسیر دریای خزر شدند/ ایران آماده است سیستم تهاتر کالا با قزاقستان را برقرار کند

روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، روابط دو کشور را به عنوان دو دوست، همسایه و برادر، رو به توسعه دانستند و با بیان اینکه تهران و آستانه همیشه در روزهای سخت در کنار هم بوده اند، تاکید کردند که برای گسترش و تعمیق این روابط در حوزه های مورد علاقه، همه تلاش خود را بکار خواهند گرفت.


////

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت:

احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: با تصویب هیت وزیران احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان ترمیم شد.


////

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

خبرهای خوش وزیر نیرو برای شرق نشینان کشور در حوزه آب

وزیر نیرو گفت: فردا در استان سیستان و بلوچستان در بخش آب طرح های عمده ای را رسما مورد بهره برداری قرار می دهیم و افتتاح می شود.


////

سخنگوی دولت:

آیین نامه اعطای تابعیت به فرزندان زنان ایرانی تصویب شد

سخنگوی دولت گفت: آئین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی به تصویب هیات دولت رسید.

////

روایت آشنا از 7 عنوان اتهامی «بهزاد نبوی» در مجلس ششم

مشاور رئیس‌جمهور در توییتر خود 7 عنوان اتهامی «بهزاد نبوی» در مجلس ششم را روایت کرد.

 

نظر شما