فلسطین کمک اسرائیل را رد کرد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۵۴۳۸
فلسطین کمک اسرائیل را رد کرد
تشکیلات خودگردان فلسطین، دریافت کمک های پزشکی ارسال شده توسط امارات متحده عربی را از طریق فرودگاه تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی رد کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا،به گزارش شبکه خبری المیادین، منابع آگاه گفتند که علت نپذیرفتن کمک ها این است که امارات در این باره با دولت فلسطین هماهنگی نکرده بود.

منابع یاد شده افزودند که دولت فلسطین مخالف این است که این کمک ها پلی برای عادی سازی روابط میان امارات و رژیم اسرائیل باشد.

این منابع یادآورشدندکه هرگونه کمک به ملت فلسطین باید از طریق هماهنگی با تشکیلات خودگردان انجام شود نه از طریق اسرائیل که پوششی برای عادی سازی روابط به شمار می رود.

رسانه ها سه شنبه شب از رود یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی «الاتحاد» امارات به فروگاه بن گوریون نزدیک تل آویو در فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع افزودندکه هواپیما حامل کمک های پزشکی برای مردم فلسطین بوده است.

روابط علنی و مخفی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در طول سال‌های اخیر گسترش یافته است.

در آخرین مورد، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کردکه تل آویو و ابوظبی بر سر افتتاح سفارت این رژیم در دبی در مهر ماه آینده به توافق رسیده‌اند.

در حالی که سران کشورهای عربی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته اند، اما مقام هایی هرچند اندک در این کشورها نیز هستند که با هرگونه عادی سازی رابطه میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی مخالفند و همواره از حقوق فلسطینیان دفاع می کنند، اقدامی که در نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان های عربی در زمستان گذشته در امان (پایتخت اردن) اتفاق افتاد و نمایندگان حاضر در آن نشست بر مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز