جبهه پایداری به مناسب روز جهانی قدس؛

مثلث عِبری-عربی-غربی در فلسطین تعهدی در برابر جان و مال انسان‌های بی‌پناه ندارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۰:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۶۰۲
مثلث عِبری-عربی-غربی در فلسطین تعهدی در برابر جان و مال انسان‌های بی‌پناه ندارد
جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام جبهه پایداری به مناسب روز جهانی قدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (سوره قصص آیه ۵)

سالهاست که رژیم منحوس صهیونیستی با تکیه بر زورگویی و قلدری‌های حامیان غربی‌اش، از جمله بزرگ‌ترین مظهر استکبار، یعنی آمریکای جهان‌خوار، در حال چپاول، استعمار و استثمار ملت مظلوم فلسطین بوده و با سوء استفاده از پشتوانه نهادهای بین‌المللی در حال ارتکاب شنیع‌ترین جنایاتِ بشری تاریخ در سرزمین بیت‌المقدس است.

امروز بزرگ‌ترین دلیل برای رد ادعای موهومی به نام حقوق بشر از طرفِ  تمدنِ بی‌تمدنِ غرب، سکوت و یا حتی همراهی دولت‌های اروپایی و آمریکایی با نسل‌کشیِ تمام‌عیارِ رژیم صهیونیستی است. رژیم بی‌اخلاق و بداخلاقی که برای دستیابی به آمال و آرزوهای ضدِ بشری‌اش، اِبایی از قربانی کردنِ صدها هزار مرد، زن و کودکِ بی‌پناه ندارد و در نهایت قساوت، فرش‌های تشریفاتِ محافلِ خود را به خون پاک ملت فلسطین آغشته می‌نماید.

تاسف‌بار تر از همه اینها این حقیقت دردناک است که در میانه‌ی این وانفسای جنایاتِ هولناک، اغلب دولت‌های عربی نیز در برابرِ این زیاده‌خواهی‌های مستکبران خم به ابرو نیاورده و یا حتی بصورت پیدا و پنهان، آب به آسیاب صهیونیست‌های قلدر می‌ریزند.

لذا در ماجرای فلسطین شاهد یک مثلثِ توطئه‌گرِ عِبری-عربی-غربی هستیم که تعهدی در برابر جان، مال و ناموس انسان‌های بی‌پناه ندارند.

به راستی اگر روشنگری‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) نبود، شاید امروز اثری از فلسطین نبود و جهانخوارانِ عالم، برنامه‌های شوم خویش برای اشغال بی‌پایانِ ارضِ مقدسِ قدس را اجرایی کرده بودند. امروز اما در شرق و غربِ عالم انسانهای آزادی‌خواه و عدالت‌طلبی هستند که فارغ از تعلقات دینی و مذهبی و نژادی، هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علیه ظلم و استثمارِ بی‌رحمانه علیه ملت مظلومِ فلسطین فریاد برمی‎آورند و نقشه‌های شوم مستکبرین را برملا می‌کنند.

اضلاعِ اصلی مثلث عبری-عربی-غربی باید بدانند که چندین برابر این مبالغ چند ده میلیارد دلاری که برای اجرایی کردنِ طرحِ شومِ «معامله قرن» هزینه کرده‌اند را باید در آینده‌ای نه چندان دور صرفِ ساخت تابوت جهت خروجِ سربازانِ متجاوز از فلسطین اشغالی نمایند.

در همین راستا جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز قدس را گرامی داشته و اعلام می‌دارد:حالا که پروتکل‌های بهداشتی ناشی از گسترش شیوع ویروس کووید ۱۹ مانع از راهپیمایی خیابانی علیه ویروس منحوس کووید ۱۹۴۸ شده است، ملت شریف و انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده جهان همچون سال‌های گذشته به هر طریقی که می‌توانند، مخصوصاً از طریق فضای مجازی، از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز انزجار نمایند.

چشم امید ملت‌های آزاده جهان به تحقق وعده صادق رهبر معظم انقلابی دوخته شده که ایشان فرمودند: «فلسطین قطعا آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطینی تشکیل خواهد شد‌. در اینها هیچ تردیدی نیست. رهبر معظم انقلاب - ۸۸/۱۲/۸»

والعاقبة للمتقین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

 

 

نظر شما